Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Silikonskydd t. Nano G2

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-10-05 13:15

Tjena,

Har precis inhandlat min första Ipod - det blev en 8 GB och jag är supernöjd.
Måste säga att jag är positivt överraskad över hur smidigt det gick att föra över låtarna via iTunes.

Nu till frågan: någon som vet om de billiga silikonskalen till G1:an på tex. Kjell & co. passar till nya Nano? Har kollat på istuff.se men är inte så sugen på att betala 199:- om man kan undvika det...

  • Medlem
  • 2006-10-12 17:05

Ja de passar.... Den nya nanon är i samma storlek som den gamla verisionen. Jag har själv nyss köpt silikonfodralen til min nya Ipod G2

Jag köpte Crystal Shield från istuff.se till min Nano 1g.
Satt som handen i vanten under det dryga året jag använde den innan jag köpte Nano 2g nyligen.
Och min åsikt är att jag inte behöver något som täcker/skyddar min iPod nu främst för att den är tillverkad i ett helt annat material än 1g och därav betydligt mindre repfri.

Jag tycker att, ska man nu kladda massa ändå på 2g, så är man väl medveten att man är riktigt klantig med sina prylar.
Typ tappar den i golvet var och varannan minut.
Med normal hantering så undviker man detta...

  • Medlem
  • 2006-10-13 19:57

Jo, men den nya nanon tål inte vad som helst. LIte alluminum har redan losnat längst ner vid hörluraruttag på min Nano G2... Så sätt på skyddet du, den tål inte vad som helst

1
Bevaka tråden