Sökte lite men fann inte vad jag hittade så jag tog mig friheten att skapa en ny tråd.

Min underbara 30 gb Ipod Video har jag på något sätt lyckats slarva bort då jag åkte skidor.:mad:

Hade den i innerfickan och skulle ge mig på ett hopp i backen, det slutade med katastrof. Landade på magen men slog mig inte särskillt mycket. När jag kom ner o tog liften upp så ska jag sätta på mig hörlurararna o dunka lite music. Till min stora förvåning så är min Ipod BORTA?!

Letade igenom bilen o stugan där hemma, men ganska snart stod det klart att jag tappat den genom innerficka o troligtvis glidit ut när jag låg på mage o ställde mig upp. Helt obegripligt då det inte är någon liten sak ändå.

Jag har inte kollat upp med försäkringsbolaget vad som händer, vår hemförsäkring är Folksam. Jag skulle ju kunna stöldanmäla det till polisen o se om det spelar någon roll.

Någon som varit med om att slarva bort en Ipod eller blivit stulen?
Eller någon som har ett förslag hur jag ska ta itu med problemet. Vill hemskt gärna ha tillbaka min skönhet eller få ekonomisk ersättning så jag kan köpa en ny iaf!