Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

laddar men itunes känner inte av den!?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-12-03 22:02

Nu är det så att jag har gamla ipod nano, hur som helst jag satte inte min ipod i datan för att sätta in nya låtar och samtidigt ladda den. När jag satte inte den hände först inget , sen börja den ladda men itunes öppnade inte av sig själv som vanligt, så jag satte på det själv men inget händer vad ska jag göra

• Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 22:06

Pröva koppla ur iPoden igen och "restarta" den (Menu + Center-knappen) och koppla in den igen.. Fungerar det fortfarande inte så starta då om datorn och försök igen. Hjälper inte det bör du nog ominstallera iTunes..

• Medlem
  • 2006-12-03 23:02

nej det fungerar inte har testat att instalera om itunes och startat om ipod vad ska ja göra, jag har ingen garanti helle!!!

• Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 23:15

Men du kan ju kolla om iPoden iaf finns som "flyttbar disk" under "den här datorn".. Finns den så högerklicka på den - sedan egenskaper/verktyg/felkontroll - kontrollera nu. Det kan vara så att det är något fel på den..?

• Medlem
  • 2006-12-04 17:53

det finns inte på f:
som sagt har jag ingen garantilängre så vad ska jag göra?!

Man skulle tro att alla hade sett den här länken nu, men...
Apple - Support - iPod Five Rs Assistant

• Medlem
  • 2006-12-05 15:59

jag löste det, jag instalerade om maskinvaran (man behövde inte ens Cdn).. sen gick det som vanligt...

1
Bevaka tråden