Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Java DC

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undrar om det är någon som har fått igång Java DC 2?

Min andra fråga är hur man i Java DC 1 ändrar adressen som den hämtar Hub listan ifrån.
Har en annan adress som bara visar svenska hubbar.

• Medlem
  • 2003-04-02 23:53

har inget svar på din fråga, men är du medveten om att det finns en riktig dc-klient till mac os x?

/majk

Förstår inte vad du menar.
Jag har använt Java DC i ett år, och för ett par månader sedan kom neo modus.
Funkar utmärkt med båda att komma in i alla hubbar.

Hade inte dc funnits till mac så hade jag nog kört pc nu.

• Medlem
  • 2003-04-03 00:02

jag menar att om du nu har problem med java-klienten så kan det vara en god idé att testa klienten som är skriven för mac os x. det ser bättre ut, det fungerar bättre och det går snabbare.

här hittar du den.

/majk

Oj.
Jag läste fel.
Jag använder Java DC för att jag tyvärr inte kommer upp i 80 GB som krävs på dom bästa hubbarna.
Med Java DC slipper jag att bli bannad, för att ingen kan se hur mycket jag har.

• Oregistrerad
  • 2003-04-03 00:16

En porr fantast

/e

erran: vet du, eller gissar du?

• Oregistrerad
  • 2003-04-03 01:06

been there

Välj hur mycket du ska ha i shared, kan det bli bättre

ho ho ho.

jag tänkte på det där med porren...

:eek:

Jag misstänker att det är det han svarar på. Som jag förstod det kräver porr-servrar att man sharar extra mycket, därav "been-there"...

Finns det några porr fria hubbar som är bra och ligger inom DMZ?

Ingen som hade svar på frågan.

• Oregistrerad
  • 2003-04-03 12:10

Jag fattar vad du menar. Men porrfria hubbar det är nog en omöjlighet. Om man vill ladda ner musik är java DC (eller Direct connect) riktigt risigt över huvud taget. Men för den som vill ha film och snusk så är det paradiset

Jag tror inte att du kan ändra adresseen för trackern i Java dc.

/Erik

Ska försöka leta igenom all kod som ligger på deras hemsida, och se om jag hittar något.

Du tyckte att Java DC och DC var dåligt om man ville ha musik, men jag håller inte med dig riktigt. Har alltid hittat det jag har sökt med hjälp utav Java DC.

Håller dock med dig om att dom flesta laddar ner spel, filmer och program. Men det vet väll dom flesta.

1
Bevaka tråden