Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En tanke i en tråd men ej röd

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

var inne på sekvencia i sthlm vid åhlens typ, hörde då unga killar snacka om de burkar som stod där, de var helt enkelt jävligt impade av macens utseende. Och om de hade pengar skulle de säkert köpa en direkt.

Det var även ett par där mannen ville ha en pc men där hans tjej tyckte att macen den var ju finare, hon gillade den helt enkelt. men tyvärr så hörde man hans argument -pc e snabbare, "gratis" program och alla framför allt har den.

Men jag tror att det är så jävla bra att man har en butik dit folk kan gå och ta o se o känna på burkarna.

Och det är pinsamt hur fula de bärbara pc burkarna är i jämförelse med ibooken exempelvis.

Och eftersom tråden ej ska följa någon röd tråd så tycker jag nog angående macens produktlinje att i o med de goda recensionerna på ibooken, imacen och även ipoden så tycker nog inte jag att man direkt kan klaga på hemdator sidan, kanske att priset kunde sänkas en aning.

men däremot på proffs sidan

kom igen Apple. gå upp i ringen och slåss som en man/kvinna.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-05 14:05

På den bärbara sidan är powerbooken i en egen division. Stationärt på proffssidan, så finns det råstyrka, men det är inte där Apple lagt sitt fokus under det år som passerat.

Det här året är jag övertgad av att vi kommer se en massa godbitar och bli förvånade!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-06 14:04
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: draags:
Och det är pinsamt hur fula de bärbara pc burkarna är i jämförelse med ibooken exempelvis.

Speciellt när PCn har fem felrutor uppe bredvid iBooken som har iTunes uppe

Ja, så var det faktiskt en gång när jag var där!

Vi borde se till att fler pc:s kraschar på varuhusen

Är det någon som vet hur man bombsäkert kraschar en pc utan extra program? Vore ju kul att testa...

Citat:

quote:gå upp i ringen och slåss som en man/kvinna

Att "slåss som en kvinna" är väl menat som en förolämpning?

Citat:

quote:Är det någon som vet hur man bombsäkert kraschar en pc utan extra program? Vore ju kul att testa...

Starta alla mediaspelare och dvd-program samtidigt. Försök sedan att öppna en och samma fil/skiva [/ivul]

Citat:

quote:Det var även ett par där mannen ville ha en pc men där hans tjej tyckte att macen den var ju finare, hon gillade den helt enkelt.

"kvinnlig intuition"?

1
Bevaka tråden