Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Think Secrets screenshot-galleri från Leopard

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rubriken talar för sig själv. Artikeln går in lite mer på uppdateringar av andra applikationer och hur de har förändrats sedan betan innan WWDC-betan.

http://www.thinksecret.com/news/0706leopard9a466.html

-- Ett tips från http://www.99.se/tipsa/ --

Vet inte om det är hos mig bara, men länken funkar först efter att man uppdaterat typ 6 ggr.
Någon annan som har samma problem?

Verkar som att deras server är lite överbelastad.

• Medlem
  • Solna
  • 2007-06-20 15:30

Kraftigt överbelast nu

Är det bara jag som tycker att den nya menubaren ser lite... B ut?
Sen är jag inte så förtjust i varken de nya mappikonerna eller knapparna i Preview (som påminner mig om Mail-knapparna, Urk!)
Men visst, man kanske vänjer sig...

Ursprungligen av Converge:

Sen är jag inte så förtjust i varken de nya mappikonerna eller knapparna i Preview (som påminner mig om Mail-knapparna, Urk!)

Ja, menyraden ser lite könstig ut. Men det är möjligt att det ser bättre ut och framförallt fungerar bättre när man väl använder det.

Ursprungligen av Converge:

Ja menubaren får de bannemej se till så man åtminstone kan få ha "classic OS X" utseende på, för det där ser fan inget vidare ut!

Meny-listen kanske skulle ha något mindre transparens så skulle det nog se mer ok ut. Tycker bakgrundsbilden lyser igenom lite väl mycket, men sen beror det ju förstås på vilken bakgrundsbild man väljer också. Den förvalda är snygg men kanske känns lite för livlig.

Jag hoppas de droppar mer av Aqua temat. Transparens meny ser inte så kul ut på dessa bilder. Tycker det vore självklart att man borde kunna köra vanligt läge.

1
Bevaka tråden