Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny tråd: Ansökan om nytt användarnamn för imported_ användare

Tråden skapades och har fått 139 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Skulle det möjligtvis gå att byta namn fast man inte är imported, jag är ganska less på det här namnet, som jag regade när jag var typ 14. Skulle hellre vilja heta Azrel, och om det inte går kan jag tänka mig Ödmjuk .
Tack på förhand!

  • Medlem
  • 2008-01-07 00:32
Ursprungligen av PowerAxl:

Skulle det möjligtvis gå att byta namn fast man inte är imported, jag är ganska less på det här namnet, som jag regade när jag var typ 14. Skulle hellre vilja heta Azrel, och om det inte går kan jag tänka mig Ödmjuk .
Tack på förhand!

Ursprungligen av Ipod_Lover:

Skulle gärna få mitt namn bytat till "Pierre" istället för Ipod_Lover om detta går då jag pallar ej ha det längre då man inte ens använder ipod längre. "Pierre" ser ej vara registrerat ut. Tack så länge

Vi är som regel väldigt restriktiva med att låta aktiva medlemmar byta namn eftersom det ställer till det i trådar där de är citerade. Om ni kan visa att ni inte är citerade mer än lite grann kanske ni får byta.
Skicka i så fall PM till mig med länkar till alla de inlägg där ni citeras.

Dessutom är det ett stort manuellt arbete för oss.

Se nu inte detta som ett löfte.

Ursprungligen av Baron:

Vi är som regel väldigt restriktiva med att låta aktiva medlemmar byta namn eftersom det ställer till det i trådar där de är citerade. Om ni kan visa att ni inte är citerade mer än lite grann kanske ni får byta.
Skicka i så fall PM till mig med länkar till alla de inlägg där ni citeras.

Dessutom är det ett stort manuellt arbete för oss.

Se nu inte detta som ett löfte.

Tack för att du tar dig tid :). Ett PM kommer senare i veckan ( har inte tillgång till datorn nu utan använder touchen) Ska tänka igenom det nya namnet noga.

  • Medlem
  • 2008-01-07 00:27
Ursprungligen av Gribbeman:

byter gärna mitt till Gribbeman

Fixat.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-01-07 21:42

Kan jag byta trots att jag inte har imported_?

Gick nyss med när jag fick min Touch & valde namn lite hastigt... Skulle vilja ha MaddeSign istället. Går det att fixa? Jag har aldrig skrivet något tidigare, är som sagt ny... Tack på förhand!

  • Medlem
  • 2008-01-07 21:47
Ursprungligen av gullibester:

Gick nyss med när jag fick min Touch & valde namn lite hastigt... Skulle vilja ha MaddeSign istället. Går det att fixa? Jag har aldrig skrivet något tidigare, är som sagt ny... Tack på förhand!

Nix, namnet är upptaget.

Oftast kan man se om namnet är upptaget så här:

http://www.99.se/medlemsprofil/gullibester/

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-01-07 22:27

Hur länge är ett namn "låst" om man är inaktiv?

Sorry kollade på fel sätt om namnet var ledigt. Ser att personen inte varit aktiv på 2 år... Kan det bli ledigt snart!!!

Oj, glömde ange vilket Användarnamn jag pratar om, MaddeSign alltså.

Senast redigerat 2008-01-07 22:47
  • Medlem
  • 2008-01-07 23:11

Du får själv kontakta MaddeSign och föreslå ett byte. Kan du inte komma i kontakt med personen kan det vara ett medvetet val från denne/denna.

Annars kan du fundera på om något annat namn duger.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-01-07 23:37

mSign verkar inte vara upptaget. Och det känns bra. Gick inte att maila användaren av maddeSign, så jag lägger ned det. Så mSign får det bli, om det är OK?!

  • Medlem
  • 2008-01-08 00:13

Fixat.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-01-08 06:49

Tack!

Ett jätte stort tack för hjälpen!

Det har öppnats två nya världar för mig de senaste veckorna, Touchen som är min nya förälskelse och 99.se där jag kan få hjälp och tips & ideer om hur man kan använda den.

Livet är härligt!

Jag skulle vilja återvända till mitt rätta jag igen.
Hette tidigare "Jonas Lundin" och registrerade mig 27 jan 2002.

/Jonas

  • Medlem
  • 2008-01-11 16:22
Ursprungligen av imported_lundin:

Jag skulle vilja återvända till mitt rätta jag igen.
Hette tidigare "Jonas Lundin" och registrerade mig 27 jan 2002.

/Jonas

Är detta du?

http://www.99.se/medlemsprofil/Jonas%20lundin/

Jo det är jag, fast om jag listar inläggen gjorda av mig så är det enbart de på 99musik.

Följande förstainlägg gjordes av mig på 99mac:
http://www.99.se/mac-os-x/7078-fa-vila-nan-gang.html?highlight=lundin

Är det någon skillnad på 99musik-mig och 99mac-mig?

  • Medlem
  • 2008-01-13 00:28
Ursprungligen av Jonas Lundin:

Jo det är jag, fast om jag listar inläggen gjorda av mig så är det enbart de på 99musik.

Följande förstainlägg gjordes av mig på 99mac:
http://www.99.se/mac-os-x/7078-fa-vila-nan-gang.html?highlight=lundin

Är det någon skillnad på 99musik-mig och 99mac-mig?

Jag har slagit ihop de två kontona nu. Inställningarna från imported_lundin gäller för det sammanslagna kontot.

Har inget imported_ -problem men jag skulle väldigt gärna byta mitt användarnamn från Peacerich till Brandgul. Peacerich är ett hemskt gammalt användarnamn som jag bara har kvar här just nu.

Om det inte går har jag förståelse för det men jag tänkte att jag kunde kolla upp möjligheten iaf.

Tack.

  • Medlem
  • 2008-01-18 11:58

Samma gäller för dig som för PowerAxl ovan.

Ursprungligen av Baron:

Samma gäller för dig som för PowerAxl ovan.

Skickade ett PM tidigare idag. Du får avgöra själv om Citat-listan är för lång eller inte.
Tack för hjälpen iaf.

Finns det möjligtvis någon funktion för att leta upp alla ställen man är citerad på, eller blir det till att leta manuellt?

  • Oregistrerad
  • 2008-01-18 23:34

Byter gärna till ramlös :).
tack.

Bevaka tråden