Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP! Nybörjare på Touch, fråga.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-01-13 15:46

Hej!
Har precis införskaffat mig min Touch!
Har dock en liten fråga, kan inte söka runt i alla 5748 trådar som finns om detta. Det skulle ta en evighet! Finns det något bra GRATIS program för att konvertera film från AVI till MPEG4? Har ingen lust att lägga ut en förmögenhet på det. Tycker det kunde ingå ett program med spelaren! Den kostade ju iaf 3600!

Tacksm för svar!

Jag använder iSquint, det är gratis men det verkar inte så jätteseriöst när man kollar runt i det men annars funkar det och jag är nöjd

Visualhub, 140 mspänn. Bra. http://www.techspansion.com/visualhub/

Och ingå? Är du tokig? Apple skulle få hela musik & filmindustrin på sig på två blanka. De är väldigt lättirriterade...

Videora är gratis, mycket populärt bland användarna här på forumet och det sväljer i stort sett alla format + subtitles.

• Medlem
  • 2008-01-14 16:41
Ursprungligen av Dalle:

Har dock en liten fråga, kan inte söka runt i alla 5748 trådar som finns om detta. Det skulle ta en evighet!

Det tar några sekunder att söka på "konvertera AVI MPEG4" och få bland annat den här träffen.

Sök först om det är en tråd det kan finnas anledning att tro att fler har funderat på.

1
Bevaka tråden