Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1.1.3 via iTunes, vad hände med uppdateringen?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Härnösand
  • 2008-02-14 11:54

1, Har laddat in iTunes 7.6
2, Har kört uppgradering till 1.1.3
3, Har betalat 155:- för januari-uppdateringen..

..vart tog den uppdateringen vägen? Om jag kollar mitt konto ser jag att det är best. och att pengarna också dragits.. men det står fortfarande bara 1.1.3 i infon.. inte "update" nånstans..

Hjälp!

• Medlem
  • Härnösand
  • 2008-02-14 11:56
Ursprungligen av najkks:

1, Har laddat in iTunes 7.6
2, Har kört uppgradering till 1.1.3
3, Har betalat 155:- för januari-uppdateringen..

..vart tog den uppdateringen vägen? Om jag kollar mitt konto ser jag att det är best. och att pengarna också dragits.. men det står fortfarande bara 1.1.3 i infon.. inte "update" nånstans..

Hjälp!

Edit:.. pengarna har alls inte dragits från mitt bankkonto, däremot om jag väljer konto i Store.. så finns det beställt och klart där.. trycker jag på "update" så säger den att jag redan har senaste 1.1.3 installerad! Vad göra?

• Medlem
  • Härnösand
  • 2008-02-14 11:58

Installera 1.1.3 via iTunes + January update?!

Ursprungligen av najkks:

Edit:.. pengarna har alls inte dragits från mitt bankkonto, däremot om jag väljer konto i Store.. så finns det beställt och klart där.. trycker jag på "update" så säger den att jag redan har senaste 1.1.3 installerad! Vad göra?

Edit:.. pengarna är inte dragna från bankkontot, däremot ser jag i "store" i iTunes att det är beställt.. och kör jag "update" på iTouchen så säger den att jag redan har senaste 1.1.3 installerat.. men det står fortfarande inget om "january update..." Vad göra??

1
Bevaka tråden