Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SwirlySpace MMS 0.3 ute

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .

hej, nu när jag testade att öppna ett mottaget mms står det: unexpected http response, could not fetch any mms, check your settings. vilken av mina inställningar ska jag ändra på?

  • Medlem
  • Västerås
  • 2008-05-22 21:19

Inga problem med att varken skicka eller att ta emot MMS , däremot skulle jag vilja vet hur (om det går) man kommer åt alla andra bilder man har i mappar (alltså de som inte ligger i kameramappen). Har precis lärt mig hur man kan flytta inkomna MMS från "Finder" till kameramappen...

// PRAVDA

"edit" För att förtydliga , vill alltså kunna MMS-a bilder som inte ligger i kameramappen.

Senast redigerat 2008-05-23 11:40
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-06-16 16:24
Ursprungligen av PRAVDA:

Inga problem med att varken skicka eller att ta emot MMS , däremot skulle jag vilja vet hur (om det går) man kommer åt alla andra bilder man har i mappar (alltså de som inte ligger i kameramappen). Har precis lärt mig hur man kan flytta inkomna MMS från "Finder" till kameramappen...

// PRAVDA

"edit" För att förtydliga , vill alltså kunna MMS-a bilder som inte ligger i kameramappen.

Hur flyttar du bilderna till kameramappen? Skulle vara intressant att veta

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-06-10 15:26

Tjena. När man får MMS så "fetchar" man ju MMS:et. men vart lägger det sig sedan?

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2008-06-29 20:05

Himla trevligt SwirlyMMS verkar nu i och med version 1.0!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-30 21:11

Slut på Mobile finder äntligen är Swirly MMS komplett. Version 1.0.1 är UNDERBAR!

  • Medlem
  • Östersund
  • 2008-06-30 22:53

fanken, det funkar inte för mig med de gamla inställningarna.
Jag har telia men nu kan jag inte skicka eller hämta längre....
men interfacet är riktigt mkt bättre! (fast till vilken nytta för mig )

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-07-01 00:18

Attans - jag köpte det i eftermiddags innan 1.0.1 releasen och då funkade det fint. Nu när jag försökte uppgradera så får jag fel. Avinstallerade 1.0 och provade på nytt men problemet kvarstår. Ngn som upplever problem med installationen? Allt annat funkar fint att installera.

Det finns en redan en (äldre) tråd om detta program, fortsätt där.

http://www.99.se/program-spel-f-r-ipod-iphone/231101-program-g-r-mms-m-jligt-p-iphone.html

Bevaka tråden