Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Januari Apps borta efter restore

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping, Sweden, Sweden
  • 2008-03-03 09:05

Jag gjorde en restore på min ipod Touch och då försvann mina apps och allt annat som kom med uppdateringen man köpte från itunes. Hur fan får man tillbaka dom, man lär väl inte behöva köpa dom igen.

Har försökt göra som när man köpte dom första gången men inget verkar fungera? Man ska väl inte behöva betala igen ^^ och hur fan får man tag i Apple utan att ringa dom? har dom något mail form som man kan fylla i med exempelvis sin orderhistory o säga att man vill kunna ladda ner den igen. Jag har 5 album som jag köpt som försvann när man dator krashade för jag visste inte att det krävdes backup på musik man köpt...

Hej

Har du köpt album så går det att be apple att få ladda ner dem igen... De brukar vara snälla vid datakracher.

För mig räckte det att synka iPoden en gång eller två efter restore.

Se till att filen "iPod touch App Pack 4A93.ipa" ligger i ~/Library/iTunes/Mobile\ Applications/.

• Medlem
  • 2008-03-03 18:44
Ursprungligen av marcushedenstrom:

För mig räckte det att synka iPoden en gång eller två efter restore.

Se till att filen "iPod touch App Pack 4A93.ipa" ligger i ~/Library/iTunes/Mobile\ Applications/.

Eftersom jag formaterat datorn så har jag inte kvar den filen. Utan den går det inte eller?

Ursprungligen av Millow:

Eftersom jag formaterat datorn så har jag inte kvar den filen. Utan den går det inte eller?

Ring apple och se till att du får ladda ner den igen. De kan ju se (antar jag) på ditt konto att du redan betalt för den.

• Medlem
  • 2008-03-03 20:19
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Ring apple och se till att du får ladda ner den igen. De kan ju se (antar jag) på ditt konto att du redan betalt för den.

Ja dom är köpta o jag ser dom... Jag har mailat apple och det stod att det skulle ta 24 timmar att få svar max så får vi se vad dom säger.

• Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-03 19:48

Exakt samma sak som hände millow hände mig. Jag har t.om försökt köpa appsen igen men det går tydligen inte.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-05 16:21

Va? Kan man inte köpa de igen? Det var det sjukaste jag hört

1
Bevaka tråden