Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man krascha en Touch så att den inte går att återställa?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!!

Bara någon vecka efter jag köpte min touch valde jag och jailbreaka den men fick nästan problem direkt. När jag satte på den dök apple loggan bara upp, inget annat. Blev väldigt nervös när det inte gick att återställa den som vanligt men efter mycket om och med fixade det sig Jag kör nu den jailbreak och köpte jaunary updaten med stocks, väder, maps och anteckningar. Har funderat på att jailbreaka den igen, är det värt det trots att jag har köpt dem sakerna? Finns det mkt annat roligt? Kan man när man jailbreakar den lyckas "krascha" den helt och inte kunna återställa den?

Tack på förhand

• Medlem
  • Åre
  • 2008-03-29 14:37

tja! ja man kan krasha den helt men jag har inte gjort det iaf men då blir det bara massa text på skärmen efter apple loggan ><

Ursprungligen av iNOOB:

tja! ja man kan krasha den helt men jag har inte gjort det iaf men då blir det bara massa text på skärmen efter apple loggan ><

Och kan man inte återställa den därefter? Inte ens genom att sätta den i recovery mode med hjälp av iphuc?

Min uppfattning är att du alltid kan återställa mjukvaran med hjälp av iTunes.

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-03-29 23:29

Ja det är min också. Innan Ziphone fick fullt stöd för touch, och man försökte jailbreaka med det så kom det ju bara text. Men återställning i itunes löste problemet.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-29 23:31

Om du lyckas hårdvarukrascha den så kan man inte återställa den, jag har också för mig att det alltid går att lägga den i recovery mode

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-05 10:35

Det lät ganska ovanligt, men jag skulle gissa på att det är rättighetsproblem som spökar. Ändra alla filer i mappen Applications till 777

1
Bevaka tråden