Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa/billigaste 0,5mbit ADSL?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-04 17:58

Vilket är det bästa och billigaste ADSL-abonnemanget på minst 0,5mbit om man bor i Borås?

Har kollat på massa sajter men blir inte klokare. Tänkte att någon med erfarenheter av detta kunde ge några tips?

bostreams 0.5´a är väl rätt bra prismässigt? Vet iof inte hur läget är i Borås, men i Umeå går de finemang..

Min brorsa har ovan nämnda leverantör och är, vad jag vet, helt nöjd.

Kanske ska tillägga att han bor just i Borås.

[ 04. mars 2003, 19:05: Meddelandet ändrat av: David Molarin ]

Tja, Telia bygger ju som bekant på ren och skär ondska så undvik dem.

Man kan tycka vad man vill om Telia, men jag har haft deras 0,5 mbit ADSL i nästan tre år, och under den tiden har det legat nere kanske sammanlagt en dag.

  • Medlem
  • International user
  • 2003-03-04 19:49

Säger som Mattias här ovan, haft Telia i ett år, funkat kanonbra. Endast någon enstaka driftstörning. Sedan kunde det ju gärna få vara billigare, snabbare...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-04 22:59

Okej, tack för tipsen.. tror att det lutar åt bostream (undrar förresten varför dom bytte namn)

  • Medlem
  • 2003-03-04 23:21

Telenordia är lika bra som Telia, men något billigare. Bostream har också gott rykte, bland de jag känner, och är ännu billigare. Telia är dyrast och hela tiden benägna att höja månadstaxan, vilket man som konsument bör missgynna.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-05 09:21

Om man är medlem i Villaägarnas riksförbund får man ADSL-abonnemang från Telia för 275 kr/månad(istället för 325 kr/månad). Finns det någon som är billigare än det?

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-03-06 22:03

För oss som inte är med i villaägarna eller har andra gruppavtal så kostar det 375 kr/mån, inte 325. :-/

1
Bevaka tråden