Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte överföra bilder från iphone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-03-22 11:58

Hej hej.

Sitter med en iphone 8gb 1.1.4 upplåst med iplus. Allt har funkat kanon!
Men efter att använt screenshot-programet så kan jag inte överföra bilder med varken windows automatiska guide eller med iphoto. Den står och söker efter bilder i iphoto och i windows så kan jag välja bilderna jag vill föra över men när jag trycker för att överföra så står den bara och tuggar. Händer inget.

Det finns tre bilder med rödakryss i i windows guiden. Kan detta vara de misslyckade screenshotsen som blockerar?

Var kan jag hitta dom bilderna i filsystemet? Jag kan ju ta bort dom via OpenSSH...

Snälla hjälp...

MVH
Andreas

du ser ju sökvägen i screenshot-programmet. där du väljer var du vill spara dom. gå dit på valfritt sätt, openssh som du säger, och kopiera över dom till datorn. var samma sak för mig tidigare idag men det är alltså inte misslyckade screenshots, utan det blir bara strul med windows guide på något vänster. vet inte vad det beror på.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-03-22 18:06

Tack så mycke Danbrynefall. Det funkade... Varför de där snapshotsen spärrar filöverföringen fattar jag inte riktigt... men men... man överlever.

MVh
Andreas

1
Bevaka tråden