Jag har ett liknande problem..
Kraschad iPhone, behöver hjälp!
--------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Efter en dryg veckas användning var det så dags.. Min efterlängtade iPhone krachade totalt. Höll på att leka lite med installer igår och efter en programinstallation gick telefonen tillbaka till homeläget och den här lilla vita grejen som snurrar när telefonen tänker ville inte försvinna. Först någon minut senare insåg jag att det var helt låst, varken klocka eller knappar eller nånting fungerade.
Stängde av telefonen med homeknappen och on/off intryckta samtidigt. Sen dess har min iPhone inte fungerat. Kan starta den men först kommer bara vita apple-loggan upp, sen vita snurrgrejen som att telefonen tänker. Efter nån minut börjar vibratorn vibrera nån sekund i stöten.
Jag är ruskigt orolig och hoppas att någon kan hjälpa mej (eller iaf bara sparka i rätt riktning så jag förstår vad som ska göras).. Läste här att det borde funka att hålla in homeknappen och sätta i USB-sladden till datorn för att iTunes skulle känna av telefonen då.. Men det funkar inte heller..
Hjälp!
---------------------------------------------------
Har även testat detta:
"Recovery Mode
If you want to do a clean restore you can put your iPhone into recovery mode to do so. Hold the Sleep/Wake and Home buttons until the iPhone reboots. Once you see the Apple logo, release the Sleep/Wake button and keep hold the Home button until an iTunes logo and the usb cable appear on screen. You can then use iTunes to restore your firmware."
Utan framgång..