Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

spara o läsa pdf i iphone- vilket program?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-21 20:29

Någon som har ett tips på en fungerande lösning för o kolla PDFer ofline?

Hej, har testat pdf-viewer från installer, men det funkar inte alls för mig(1.1.4), får bara fram en vit sida när jag startar programmet, dessutom är versionen man laddar ner nr 0.03, vilket verkar löjligt tidigt för ett program...

Jag vill kunna ha ett gäng bustidtaeller liggandes i telefonen, för snabb åtkomst när jag behöver dom, måste väl finnas något som grejjar det!?

maila dom till dig själv? mailclienten kan ju öppna pdf filer

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-22 13:04

... funkar inte att öppna PDFer i mail för mig, kan se dem som bifogad fil ikon i mejlet, men när jag ska klicka på dom så står det bara download failed..??

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-22 13:41

PDF ska fungera att läsa direkt i iPhonen om det nu kommer i email eller är länkad från en hemsida.

//Rob

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-22 13:50

ja... men för mig funkar det inte av någon anledning... kanske något annat program jag insallerat som ligger o stör, vad vet jag.
Men sparas det edladdade bilagan då, eller måste man ladda ner den varje gång igen? för det funkar ju inte ofline isåfall..!?

Hursomhelst;

Hittade nyss ett perfekt program som öppnar det mesta, däribland PDFer, i safari.
Docs,
fanns i installer, mer info här iPhone News & Review Blog Archive New App: Docs

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2008-06-23 15:00

Trådurspårning!

Okej, jag har ingen iPhone än men 11 juli blir det väl oundvikligt såvida inte Telia dribblar bort den bollen helt. Hur är det med filhantering på iPhonen? Den existerar väll inte, eller?

Ursprungligen av Spooky:

Trådurspårning!

Okej, jag har ingen iPhone än men 11 juli blir det väl oundvikligt såvida inte Telia dribblar bort den bollen helt. Hur är det med filhantering på iPhonen? Den existerar väll inte, eller?

Nej, inte icke-jailbreakad som det är nu. Men misstänker starkt att det kommer ändras inom en snar framtid.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-23 16:32

.. ja, annars är det ett skämt!
klart man vill kunna hantera filer på en så avancerad telefon.

1
Bevaka tråden