Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se, sicket forum...

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-06 15:57

Vill bara säga TACK!!!!!, till ett kanonbra forum...
Här finner man det mesta som man gått och funderat på, och man når såna där som vet allting...

Ett kanon-forum helt enkelt...

Så en gång till, TACK!!!!!

Det här inlägget ovan gjorde min dag.
Det är så roligt att ha att se glada, trevliga och nöjda folk.

Jag tycker också 99 är jättebra. Jag vill ge en eloge till alla som underhåller och modererar också. Och för den delen till alla som fyller trådarna med intressant läsning...

Tackar, det värmer! Oftast är det ju problem och konflikter som kommer i dagen när forumet diskuteras - ibland helt befogat, ibland inte - så det är extra kul när det omvända uppmärksammas emellanåt. (Men även att bara vara en trogen besökare är ett fint betyg i det tysta.)

Jag blev också glad! Det är ett bra forum. Mycket trevligare, intressantare och kunskapsrikt än andra forum jag besökt.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-06 22:48

En tråd man bara blir glad för... HÄRLIGT!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-09-06 23:47

Tycker att _alla_ på forumet ska svara här & ösa beröm över folk som umgås, hjälps åt och njuter av att dela med sig kunskap på 99mac.

Cheers guys!;)

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-09-06 23:54

Kan bara hålla med! Det absolut bästa forumet jag är medlem på! De trevligaste medlemmarna...aldrig några otrevliga svar...
TACK!

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-09-07 01:39

Håller med ledin. Det stämmer. Mycket skön och ledig stämning, med så där lagom flummig atmo. (eller så är det bara vi på /musik som är tokiga)

Tack!

Heja på från plattlandet!

Aloha to you all!!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-07 12:32

Kram på er!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-09-07 12:45

Måste instämma i hyllningskören. Som supportforum är 99.se en av de absolut främsta i världen. Då känner man sig stolt som svensk.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-07 13:09

Tycker inte jag, himla kasst forum!;)
Jag skojar tycker också att det är trevligt här, man lär sej ett annat här med.:)

Instämmer, sjukt bra forum. Enda negativa är att det är smått beroendeframkallande. Ska börja föra statistik på hur många gångar jag surfar in på 99.se / dag.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-07 13:53
Ursprungligen av godpuppet:

Instämmer, sjukt bra forum. Enda negativa är att det är smått beroendeframkallande. Ska börja föra statistik på hur många gångar jag surfar in på 99.se / dag.

Sen jag vart Mac användare o hittade hit, så har de blivit allt för många ggr
Kan inte va nyttigt de här Värre än droger (inte för jag provat de, men gissar nu )

  • Medlem
  • 2008-09-07 18:09

Det är ju också ett roligt erkännande när Telia, 3 och andra företag med egen support hänvisar hit när folk behöver hjälp med olika macrelaterade problem...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-07 18:59
Ursprungligen av Baron:

Det är ju också ett roligt erkännande när Telia, 3 och andra företag med egen support hänvisar hit när folk behöver hjälp med olika macrelaterade problem...

De visste jag inte faktiskt, men de tyder på STOR respekt:) De är ni värda:D

Om 99.se hade varit på Engelska så hade det varit världsberömt.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-09-07 23:20
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-07 23:39

jorå, då kommer jag bli känd för han som inte kan uttrycka sig

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-08 00:06
Ursprungligen av Tangen:

jorå, då kommer jag bli känd för han som inte kan uttrycka sig

HAHAHAH Det va nog dagens roligaste "Iphoto is not built for CSPaketet"... ja jag vet jag e lättroad

Tror inte vi kommer bli nån hit om inte google förbättrar sitt översättningsverktyg radikalt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-08 00:25

klara får inga poäng heller:

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-09-08 11:28

Heja! Jättebra!

Finns det någon bot mot 99beroende?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-08 12:12
Ursprungligen av axelwaad:

Finns det någon bot mot 99beroende?

Tror inte de. MER 99

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-09-08 18:01

Vad att säga..

Tack!

1
Bevaka tråden