Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Femhundra Veteraner i en tråd? Välkomna!

Tråden skapades och har fått 198 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Administratör
  • Lund
  • 2011-04-25 19:58

Check!

Hejsan! Nybliven veteran!

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Hejsan! Nybliven veteran!

Vill farbror ha en käpp?

  • Medlem
  • 2011-04-30 16:22

Glad Valborg!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-01 20:53

…och en till…!!

Undra när fan jag blev veteran!

Ursprungligen av PeeMaN:

Undra när fan jag blev veteran!

Undrar precis samma sak. Upptäckte precis att jag har tillgång till loungen, det var nytt för mig.

Ursprungligen av Archangel:

Undrar precis samma sak. Upptäckte precis att jag har tillgång till loungen, det var nytt för mig.

För att bli veteran måste man varit medlem i tre år och ha över 500 inlägg. PeeMaN blev medlem april 2008, så han blev veteran i april i år, du har varit medlem längre men har precis fått över 500 inlägg. There!

Ursprungligen av Capeman:

För att bli veteran måste man varit medlem i tre år och ha över 500 inlägg. PeeMaN blev medlem april 2008, så han blev veteran i april i år, du har varit medlem längre men har precis fått över 500 inlägg. There!

Vad har man för fördelar mer än att det står veteran och att man får hänga i loungen?

Ursprungligen av Capeman:

För att bli veteran måste man varit medlem i tre år och ha över 500 inlägg. PeeMaN blev medlem april 2008, så han blev veteran i april i år, du har varit medlem längre men har precis fått över 500 inlägg. There!

Aha! Då har jag nog som sagt inte varit veteran länge. Varit medlem länge men är lite av en lurker. Alltid någon annan som är snabbare med sin expertis!

Nu när 99mac har blivit tio kan jag äntligen kalla mig veteran...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-05 00:40

Gammal man - gör så gott han kan'....

Tjipp!

Själv fyller jag 10 på 99 i slutet av kommande vecka

A

  • Medlem
  • 2011-05-14 23:03
Ursprungligen av Anders Ingelstam:

Tjipp!

Själv fyller jag 10 på 99 i slutet av kommande vecka

A

En annan registrerade sig 2001, var borta ett tag och hade sen glömt både lösenord och inloggning. Retfullt.

Jag hoppar in i traden. Registrerade mig tidigt har och har varit aktiv fran och till. Nu kanns det som att aktiviteten har okat igen sedan MacBook Pron landade.

Sa det blir 10 arsjubileum for min del i ar.

Tyvärr inte lika aktiv nu som förr, men tittar såklart in då och då :D.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-05-15 21:22
Ursprungligen av macgunde:

Tyvärr inte lika aktiv nu som förr, men tittar såklart in då och då :D.

Jag brukar läsa inlägg om dina resor, alltid trevligt!

Ursprungligen av joakimo:

Jag brukar läsa inlägg om dina resor, alltid trevligt!

Hoppas det är inspirerande inlägg då

Om jag inte minns fel slipper man reklamen också. Eller åtminstone en del av den. Veteraner får också 3 % rabatt i shopen (Digital Inn), men den verkar ju inte ha varit tillgänglig på ganska länge...

Bevaka tråden