Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Navigon vs TomTom

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet att det finns trådar om båda dessa redan, men det är svårt att hålla kolla koll på den allmänna uppfattningen vilken som är bäst. Därför tänkte jag mig en enkel omröstning.

Man får gärna skriva en kortfattad motivering, även om jag tycker vi håller själva diskussionen i resp befintlig tråd.

Vet att det finns andra apps, men de två är de största därför har jag dem som utgångspunkt.

Omröstningen ser skum ut, man kan välja båda alternativen. Eller det kanske var meningen?

Konstigt, var inte min intention.
Tanken är att välja ett alt.

Det kanske är en bugg i nya 99.

• Medlem
  • International user
  • 2009-11-20 16:49

Jag tycker bäst om iGo

Eftersom jag har navigon också så kostar jag på mig omdömet att de som gillar det programmet mer följer flockmentaliteten. först blev störst.

Om nu inga andra program ska nämnas så kan man väl få en kategori Ingendera

TomTom är tyvärr dåliga på att uppdatera sin kartor.
Hittar varken min hemadress eller till jobbet för att nämna något.
Gatuadressen till jobbet är säkerligen 7-8 år gammal och hemadressen är dryga 2 år.

Men TomToms CarKit funkar fantastiskt för Navigon så jag tycker det är 1-1.
Nu hittar den på sekunden och tappar aldrig GPS kontakt.

• Medlem
  • International user
  • 2009-11-21 10:46

Med tanke på priset så är det väl inte så många som köper och testar båda ordentligt. Då blir det istället en bekräftelse av det egna köpbeslutet hur välgrundat det nu råkade vara

• Medlem
  • International user
  • 2009-11-21 12:08

Jag skulle föreslå att du gör om röstningen och skriver in flera alternativ. Som jonasolof redan sa så är iGo väldigt bra samt det finns andra alternativ. Skobbler kanske mm.

//Rob

Ok, jag gör om röstningen till: "vilket gps-program använder du?" och lägger till fler alternativ.
Gör detta om 1-2 dagar ifall fler förslag dyker upp.

1
Bevaka tråden