Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari på TV4 sporten

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var det bara jag som såg att dom visade websiten för porrföretaget som sponsrar det tyska handbolls laget med Safari igår(torsdag) på TV4:a sporten?

Fräckt att se att MacOS sakta men säkert tar över 80% av Suns anställda använder MacOS X när dom inte jobbar!

/D

Jag har haft med Safari i två inslag i TV4 Öresund hittills, men det har inte lett till något inlägg på 99mac än så länge (förutom mitt eget där jag påpekade att min 12:a skulle vara med i tv, förstås).

Får tyvärr inte in TV4 Öresund, men kul att du visar upp din Mac!!

  • Medlem
  • 2003-08-09 09:51

Jag såg inslaget men missade tyvärr att se att det var Safari. För det är alltid lika skoj att skrika "mac!" när man är hos sina pc-polare och ser på teve.
Det finns en jättegammal och jättelång tråd om mac:ar i media här!

I senaste Teknikens Värld får i seriestrippen "Händerna på ratten" en Maybach-ägare en ny bakaxel sig tillskickad via epost. Epostklienten känns välbekant för de av oss som kör Apple Mail.

Bilagan i mailet som innehåller bakaxeln är för övrigt på 42 590 316 722 218 629 869 357 472 725 986 674 789 megabyte.

  • Avstängd
  • 2003-08-09 16:37
Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
Jag har haft med Safari i två inslag i TV4 Öresund hittills, men det har inte lett till något inlägg på 99mac än så länge (förutom mitt eget där jag påpekade att min 12:a skulle vara med i tv, förstås).

Var det du som var på torget i Tomelilla och filmade för ca 10-12 dagar sedan ??:)
Om ni har en begagnad DV kamera och/eller ett stativ till salu så är jag intresserad.

Senast jag fick med lite macar var när jag var hos det företag ( här i Göteborg ) som sände iväg svenska ungdomar för studier i Spanien... ni vet där några skadades vid ett bombdåd ör snart 1 månad sedan. Anstränger mig lite extra att bilder ska vara extra välkomponerade då det finns macar i närheten, dåligt samvete - nä knappast... en sorts gerillakrig jo visst är det så. Nu hade dom bara äldre modellen av iMac men men, man får ta vad man finner SVT lär nog knappas ge mig sparken för detta Behöver jag säga att de PC som finns i närheten får en mindre framträdande roll

Olle

Hehe, jo det e alltid kul och se macar på TV

T om när man ser kanten på en skärm och vet direkt att det e en imac flatpanel

1
Bevaka tråden