Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra var iTunes sparar backuper?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur ändrar man vart Itunes sparar backupperna på min Iphone? Dvs. Appar mm.mm
Nu sparas allt på "C:\Users\Robin\Music\itunes" och nu är C: proppfull...

/Robin

Antar att du bootar datorn från C:, du bör nog rensa upp så du har mer ledigt på den disken istället för att att mecka med iTunes. Kanske inte svar på din fråga men din lösning är endast en "tidsinställd bomb"..

• Medlem
  • 2010-02-08 18:42

Här kan du ändra vart ditt iTunesbibliotek ska sparas. Men rensa upp på hårddisken istället.
Finns under inställningar i iTunes. En smockfull hårddisk är aldrig att rekommendera.

Jag håller på och rensar på min boot disc C:... med det här satans Vista bara växer och växer, Och det var en onödigt liten partition från början. Men vad ska jag göra?!?
Har ändrat "placering av itunes media" men ca 3GB apps ligger fortfarande kvar!

Men ALLVARLIGT TALAT?

Menar ni att det inte ska gå att få iTunes 10.5 att spara säkerhetskopieringen på annan disk än C: ???

Jag har ju ändrat i inställningarna till en disk där det är 1381 GB ledigt ( 1.3TB mao)!!!
Ändå säger den "Medierna på denna iPhone kan inte säkerhetskopieras eftersom det inte finns tillräckligt ledigt utrymme på datorn för alla filer som ska säkerhetskopieras" (5,30 GB krävs...)

Varför funkar det inte???

HJÄÄÄLP!

1
Bevaka tråden