Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Basta programmet for att fa tillbaks raderade filer pa en pc med w98?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-08-11 17:17

Oops, har slangt lite viktiga filer pa en pc med windows98 2E. Filerna slangdes i papperskorgen som tomdes. Ingen data har skrivits pa HDn efterat. Bootar fran en annan HD.

Fraga, vilket program ar bast for att fa tillbaks filerna? Jag kanner bara till NUM for PC (heter tydligen Systemworks 2003 nu). Ar det det man skall kopa eller finns det battre program?

Sorry, vet att PC-fragor ar OT har, men har ingen annanstans att vanda mig.

//mattan

(inga a, a och o:n pa denna PC...)

• Medlem
  • 2003-08-11 17:24

Börja med undelete, sedan fanns Lost&Found från Powerquest också.

• Medlem
  • International user
  • 2003-08-11 19:05

Tack för tipsen! Stötte dock på patrull...

undelete funkar bara i DOS och de varnar särskilt för att köra det om man uppgraderat till w98.

L&F har de tydligen slutat att tillverka enligt deras webb, hittade det heller inte på download.com

Andra förslag? Jag har egentligen inget emot att köpa Norton om det progget är bra. Priserna är ganska humana här.

• Medlem
  • 2003-09-01 07:56

[QUOTE]Skrevs ursprungligen av mattan

undelete funkar bara i DOS och de varnar särskilt för att köra det om man uppgraderat till w98.

L&F har de tydligen slutat att tillverka enligt deras webb, hittade det heller inte på download.com

Andra förslag? Jag har egentligen inget emot att köpa Norton om det progget är bra. Priserna är ganska humana här.

[/
QUOTE]

Mattan!

Det finns forum för PC-användare också. Det här t ex Sweclockers

Citat:

Skrevs ursprungligen av mattan

Rent spontant så hade jag sagt Norton; om du vill kan jag prata med kollegorna på jobbet som sysslar med sånt här ofta.

Återkommer snart.

/Charles

• Medlem
  • International user
  • 2003-09-01 11:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Charles Xavier
Rent spontant så hade jag sagt Norton; om du vill kan jag prata med kollegorna på jobbet som sysslar med sånt här ofta.

Återkommer snart.

/Charles

De e ok, har redan gett upp. Norton hittade ingenting... samma med Uneraser. Hade backup på det mesta. Tack ändå.

1
Bevaka tråden