Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som beställt iPhone 4 från Dustinhome?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Finspång
  • 2010-07-28 13:59

Hejsan, undrar om det är någon mer än jag som beställt iPhone 4 från dustinhome? Ja beställde den när priset precis hade uppdaterats till ca 7000 för en 32 GB. Någon som vet när dustinhome får sin leverans? Vore ju mycket trevligt att ha telefonen i handen fredag eftermiddag. Hur många får dom in, eller är de som med alla andra att dom inte vet?

Det står nånstans här i forumet att Dustin inte skulle få några telefoner från första batchen. Om det stämmer eller inte har jag ingen aning om.

  • Oregistrerad
  • 2010-07-28 14:27

Varför ringer du inte dustin och frågar? Ingen här jobbar väl på Dustin?

Ursprungligen av studiox:

Ingen här jobbar väl på Dustin?

Det är det nog någon som gör..

  • Medlem
  • Finspång
  • 2010-07-28 14:29

Har haft mailkontakt med dem precis och då "vet dom inget mer än det som står på hemsidan". Men blev lite fundersam när förhandsbokningen kom upp igen. Speciellt på den vita, där stod det t.o.m beräknad leverans 6:e augusti, kan väl inte stämma.

Edit: Och det datumet var preliminärt (extremt preliminärt enligt mig) fick jag precis reda på i nästa mail. Dumt att skriva ut ett sådant datum tycker jag när det känns högst otroligt.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-28 17:00

Dustin skulle inte få tills på fredag och priserna som man förbokat på kan komma att justeras fram till leveransen då de inte fått exakta priser från apple/telia (sist jag kollade iaf)

  • Medlem
  • Finspång
  • 2010-07-28 20:32

Får dom inte ens in några som kan levereras på fredag blir man ju lite lack minst sagt. Priserna kan ändras? Om man redan har betalt då? Trodde priset på 7200 eller va det nu var borde väl vara det som stämmer, ska man få tillbaka pengar då om man betalat för mycket eller? Känns lite otroligt, som om att man skulle få betala mer, känns också konstigt.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2010-07-28 21:04

En polare förhandsbokade på Dustin, men fick detta i mailboxen:
Så här bra är Dustins förhandsbokning! on Twitpic

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-28 21:22

Stod ju ingenstans dock att det var en förhandsbokning. Bara att man kunde boka/beställa.
Stod heller inget datum.

Dustin har inte dragit nåt för mig då iaf. Och de sa till mig att priset kunde justeras ytterligare under veckan.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2010-07-28 21:49
Ursprungligen av dhanjel:

Stod ju ingenstans dock att det var en förhandsbokning. Bara att man kunde boka/beställa.
Stod heller inget datum.

Dustin har inte dragit nåt för mig då iaf. Och de sa till mig att priset kunde justeras ytterligare under veckan.

Tror du att det är någon skillnad mellan boka och förhandsboka då? Det är bara olika ord på samma sak.

Dustin får inga telefoner till på fredag, och gör de som alla andra webshoppar så drar de inga pengar förns vid leverans. Dock brukar de reservera summan på kontet ett tag innan de drar pengarna.

  • Medlem
  • Finspång
  • 2010-07-28 22:14

O jag som bokade hos Dustin i hopp om att dom skulle få dom snabbt. O pengarna är redan dragna, inte reserverade. Har gått o fixat abonnemang hos Telia och fixat micro-sim, allt för att ja skulle kunna använda den direkt när ja fick den. Fan.

Vadå, får man vänta typ en månad till nu? O man lär ju inte få veta när nästa leverans kommer förrän typ dagen innan. Ush, nu är jag bitter.

Edit: Läste nu det där på twitter som någon hade postat längre upp. Jaha, då ska jag annulera ordern och beställa en på Telias hemsida istället. Dom får ju gärna gå ut med den infon till samtliga. Puckat

  • Medlem
  • Finspång
  • 2010-07-29 15:24

Nu har jag hävt mitt köp hos Dustin och precis pratat med Telias kundtjänst och kunde även säga upp mitt abonnemang jag tecknade hos dem i förrgår. Så nu är det fritt fram för mig att beställa varifrån jag vill. Frågan är vart.

  • Oregistrerad
  • 2010-07-29 17:59
Ursprungligen av MacFred:

O jag som bokade hos Dustin i hopp om att dom skulle få dom snabbt. O pengarna är redan dragna, inte reserverade.

Det låter lite ovanligt, normalt sett så drar dom ju pengarna då dom skickar något och det har du väl inte fått? Det borde vara olagligt om det inte är det.

Jag skulle avbeställa min om jag vore du och ta fram en solstol (härligt i regnet) och vänta utanför en teliabutik

1
Bevaka tråden