Ber att få torgföra en avvikande uppfattning.
Gick in på Telenors hemsida 00.00 i natt. På privatsidan gick det över huvud taget inte att beställa iPhone. Länken ledde till ett felmeddelande om att telefonen inte fanns tillgänglig, trots att den fanns upplagd. Gick vidare till företagssidan och kunde där lägga en order via mitt företag istället. Något märkligt var det ändå med det hela, priset stog som 0kr, men jag tänkte att det var för att jag var tidigt ute och servrarna hårt belastade. Beställningen gick dock att genomföra och jag fick bekräftelse på skärmen och ett ordernummer, men inget bekräftelsemail. Har fortfarande inte fått det trots mail till kundtjänst under dagen. Så nu vet jag inte om jag beställt något, om jag ska avvakta eller beställa igen och bomma en bra plats i den sk "nationella kön", få två lurar på halsen osv.
Nä, det är illa skött av Telenor helt enkelt. Fult också att bara sälja med abonnemang och inga till kontantpris. Ett långfinger åt befintliga kunder med bindnigstid kvar som är beredda att slanta upp för att byta lur, men stanna hos Telenor...
Tack, men nej tack.