Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bankkort app

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-08-02 23:53

hej någon som vet om det finns en gratis app eller betal app.
som man kan lägga in sina bank nr coder m.m
skulle vilja ha ett sådant program där man ser bilder på varje bankkort typ mastercard.nordea gold m.m

Den verkliga RollsRoyce bland kod- och lösenordshanterare är definitivt 1Password. Den klarar allt Du behöver, dessutom hanterar den alla webbplatslösenord o d på ett suveränt sätt. Kostar, men totalt beroendeframkallande.... Kan dessutom synka på ett smidigt och säkert sätt mellan luren och en eller flera Macar, så man alltid har all information på alla maskiner.

mSecure fungerar mycket bra och saknar 1Passwords överdrivna lull lull. Den fungerar bättre om det är en PC inblandad.

1Password är fett...men den har ingen WebDAV-synk. Den är jiddrigt att synka mot dator.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-04 23:32

1Password i kombination med Dropbox.. Så syncar du över "molnet" klockrent..

Inte från Iphone. Från Iphone är det bara WiFi-synk som gäller.

Ursprungligen av Cokey:

1Password i kombination med Dropbox.. Så syncar du över "molnet" klockrent..

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-08-05 07:33
Ursprungligen av Zimmerman:

Inte från Iphone. Från Iphone är det bara WiFi-synk som gäller.

Jag tror att du har fel. http://www.99.se/program-spel-foer-ipod-iphone/279212-1password-foer-iphone-med-automatisk-synkning-via-dropbox.html

Skumt. Jag har inte dropbox-valet i min 1Password.

Sen är det den lilla frågan om man litar på Dropbox så pass mycket att man är villig att lagra sina mest hemliga saker på deras server.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-08-05 10:30
Ursprungligen av Zimmerman:

Skumt. Jag har inte dropbox-valet i min 1Password.

Det finns i min 1Password Pro sedan en vecka tillbaka.

Aha...det är Pro-versionen. Jag har bara vanliga - där finns det inte. Nå - jag kör ändå inte DropBox - använder egen WebDAV till allt (OmniFocus, iBank, etc) och det går ju inte med !PasswordPro...så...jag steker 1Password och går över till mSecure idag. Inte för att det ger synk via egen WebDAV, men jag tyckte ändå 1Password var överlastat på något sätt.

Ursprungligen av Mija:

Det finns i min 1Password Pro sedan en vecka tillbaka.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-05 07:58

Det går kalas att synka över Dropbox med lite trix. Det har jag gjort i ett år. I den nya versionen stöds det direkt.

1
Bevaka tråden