Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverans av iPhone 4 beställd via Telia.se

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2010-08-06 11:17

Jag tänkte vi skulle skapa en lite annorlunda tråd. En tråd som handlar om när vi beställde vår iPhone 4 på telia.se och när den faktiskt levererades. Om vi följer min strikta mall och går in och uppdaterar våra inlägg då leverans skett så kan det bli intressant läsning framöver.

Ditt inlägg ska se ut så här:
--------------------------------
Beställde: 30/7
Skriftligt avtal: -
Levererades: -

Övrig info: Beställde via min iPhone vid 16-tiden. Beställde med nytt abonnemang och flyttade numret från ett äldre Telia-abonnemang. En vecka efter beställning har jag inte hört ett knyst från Telia.
--------------------------------

Sedan kan vi naturligtvis gå in och uppdatera texten under Övrig info med detaljer du eventuellt får vid kontakter med Telia via mail, tel 90200 och så vidare. Försök hålla den informationen så kortfattad som möjligt. Om vi håller denna tråd ren från övriga diskussioner och frågeställningar till varandra så blir den överskådlig och snygg och förhoppningsvis ganska intressant, för alla, inte minst Telia.

Senast redigerat 2010-08-06 11:44
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2010-08-06 11:22

Ja den sidan var ju överskådlig och fin... precis som jag tänkte. Ööö naä.

*drar en djup suck*

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-08-06 11:29
Ursprungligen av Spooky:

Ja den sidan var ju överskådlig och fin... precis som jag tänkte. Ööö naä.

*drar en djup suck*

Då kan du ju styra den i rätt riktning. Hur många sådana här trådar behövs det? Snart kommer det väl en tråd som handlar om varje Teliabutik så någon gått in och beställt en telefon i.

Jag lägger till info om när det skriftliga avtalet dimper ner i brevlådan.

Beställde: 2010-08-03
Skriftligt avtal: -
Levererades: -

Övrig info: Beställde på Telias hemsida. Bytte från gammal Teliaabonnemang till nytt med samma nummer. Ingen info från Telia annat än bekräftelsemailet. 5 dagar efter beställning har jag fortfarande inte fått något skriftligt avtal i brevlådan.

Ursprungligen av Spooky:

Ja den sidan var ju överskådlig och fin... precis som jag tänkte...

Du tycker att en tråd på 17 korta inlägg är svår att överblicka, och är motivering nog för att starta en ny tråd om samma sak?

Nej, jag håller nog med Mija om att det räcker med en tråd om det här.

Stänger här. Fortsätt där.

/Mod

1
Bevaka tråden