Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kontrollpanel för flera skärmar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2010-10-15 23:22

Hej!

Jag fick min nya ACD 27" idag. Jättetrevlig skärm! Det enda som stör mig är att inställningarna i systeminställningar inte låter mig slå på och av min MBP:s skärm som jag vill. Jag skulle även vilja ha ACD som förstaskärm (den som har docken). Är det någon som känner till något program som kan hjälpa mig med detta?

Mvh Baten

• Avstängd
  • Överallt
  • 2010-10-15 23:27
Ursprungligen av baten:

Jag skulle även vilja ha ACD som förstaskärm (den som har docken). Är det någon som känner till något program som kan hjälpa mig med detta?

Systeminställningar... -> Bildskärmar

Då ska du få se två bildskärmsfigurer, dra menyraden från den ena till den andra. Varsågod.

Och menyraden som Mija nämner är den vita list som ligger överst på din "lilla" skärm av de två bildskärmarna. Det är faktiskt inte så intuitivt- det finns ingen indikation på att man bara kan klicka och dra den listen.

Du kan även välja att ha bildskärmskontrollen som en ikon uppe bland menyerna för att komma åt just de inställningar du nämner.

• Medlem
  • Lund
  • 2010-10-19 13:21

Hej igen!
Ledsen för sent svar. Jag har varit bortrest. Tack så mycket! Nu fick jag ordning på det.

1
Bevaka tråden