Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder i entourage visas inte

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Helt plötsligt har bilder slutat visas i mailen i entourage. Förut har jag åtminstone fått frågan om jag vill se bilderna men nu händer ingenting. I inställningar är det förkryssat att bilder ska visas men det hjälper inte. Hur gör jag för att få tillbaka dem???

Frågan om att se bilder kommer fram om man drar lite i "listen" som finns mellan Entourage-fönstrets olika delar. Om du drar där, och gör visningsfönstret aningen större eller mindre, så dyker "Hämta bilder"-länken upp.

Både jag och min sambo har samma problem - i Entourage 2008. Denna bugg kom efter senaste Office 2008-uppdateringen.

Ja, nu funkar det. Tack för hjälpen, det hade jag aldrig kommit på själv. Jag märkte att det var nåt om hänt efter senaste uppdateringen men jag trodde det var nån inställning som ändrats....

Ursprungligen av Greta723:

Ja, nu funkar det. Tack för hjälpen...

Men tyvärr är det ingen permanent lösning. För nästa gång det kommer ett mail med bilder, så måste du dra i den där "listen" igen för att trolla fram "Hämta bilder"-länken.

Vi får hoppas att Microsoft släpper en ny uppdatering snart.

1
Bevaka tråden