Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkning mellan Outlook 2011 och iPhone?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur fungerar synkningen mellan nya Outlook med mail, kontakter och kalender på Iphone. Använder idag Mac mail, adresser och ical. Någon som testat??:confused:

Ovanstående inlägg har brutits ut och flyttats hit från en annan tråd.

Lägg inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat!

/Mod

Ursprungligen av Marie B:

Hur fungerar synkningen mellan nya Outlook med mail, kontakter och kalender på Iphone. Använder idag Mac mail, adresser och ical. Någon som testat??:confused:

Jag kör bara Outlook 2011 mot en Exchange-server, så min iPhone jobbar direkt mot Exchange-servern med ActiveSync och inte via Outlook 2011.

Det finns en SyncService-meny i Outlook, men sync i Outlook 2011 är inte komplett. Så här skriver Microsoft i på sin blogg.

I have Outlook 2011, but am not on Exchange. Can I sync my calendar to my iPhone (iPad, Mobile Me)?
Not today. We recognize that there are customers who are not on Exchange and we are working on adding additional sync support to make your experience better. We will add calendar sync support through Sync Services in the first half of 2011.This update will solve for customers looking not running Exchange to sync their Outlook calendar across devices such as iPhone or Mobile Me.

Outlook for Mac and Your Calendars | Office For Mac

/c

Tack, då får jag fortsätta med Mac mail i alla fall.//Marie

1
Bevaka tråden