Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jubileums Mac år 2004 eller 2006 kanske

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-08-26 01:54

jag måste få lite flottiga rykten att vältra mig i.....

någon som läst någon spekulation om hur Apple tänkte fira att Macen fyller 20 och apple 30 dessa kommande 2 år?

det borde vara väldigt sannolikt eftersom att 20th anniversary kom när macarna var som fulast....och nu brinner verkligen Apple för design.... det borde alltså inte vara så dyrt att stoppa i något av befintliga moderkort (eller ett nytt 5G) i en sexig skapelse...

säg nått så tror jag på det:-)

• Medlem
  • Gävle
  • 2003-08-26 08:56

Det blir en blå glödande kula som svävar ca 2cm över bordet. Den kommer att ha en 26tums holografisk skärm, 2Gbit radiolan, 2TB hårddisk och INGEN MUS!
Just det, den känner istället av vad just DU vill och sen gör den det!!
Mycket innovativt, MS kommer inte att komma dit förren i "longbörnhit" som kommer ut ca 2303...

• Medlem
  • 2003-08-26 10:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Creops
Det blir en blå glödande kula som svävar ca 2cm över bordet. Den kommer att ha en 26tums holografisk skärm, 2Gbit radiolan, 2TB hårddisk och INGEN MUS!
Just det, den känner istället av vad just DU vill och sen gör den det!!
Mycket innovativt, MS kommer inte att komma dit förren i "longbörnhit" som kommer ut ca 2303...

D låter bra, har du några bilder ???

• Medlem
  • Gävle
  • 2003-08-26 10:33

Ser tydligen ut som en bild på jorden från månen, fast lite blåare... som innan bilen och kolkraften uppfanns...
Mycket hemligt så om jag säger nåt mer så kommer Den Store Jobsen att smiska mej med en PS2mus(med 3 knappar)...

• Medlem
  • 2003-08-26 11:54

........okej,då ska jag inte riskera din hälsa :)..........

1
Bevaka tråden