Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trenden att dansa i en Apple Store!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Whats up with this? Är det en trend, tydligast i USA, att dansa i en apple store? Verkar så... en snabb sökning på youtube så får ja flera träffar på folk som dansar till musik från itunes framför en mac i en apple store.... Personerna i affären verkar inte ha problem med detta.

Vad tycker ni om detta? Löjlig trend eller rätt så kul?

Aldrig sett förut, haha garvar sönder!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-04-23 00:08

Kan ha fel men började inte iJustine med detta???

Precis. Var iJustine som började med det.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2011-04-24 09:20

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Men jag tror jag väljer det förstnämda!

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2011-05-24 13:49

Bahaha.... Bara ett bevis för att Amerika är ett dårhus, därav att det inte har någon landförbindelse med resten av världen så de ska stanna där (OBS, lite ironi) O:-)

Skulle vilja se det i Sverige hos en APR eller hos t ex MediaMarkt när säkerhetsvakterna tillkallas... haha...

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2011-05-29 10:16

Saknar ord...

Snart får man inte vara äldre än 21 för att köpa en Apple produkt...

Såg en BBC dokumentär om Superbrands där killen som har programmet kollar in Apple Store Covent Garden invigning och det liknar en McDonalds på ecstasy. Tycker att riktningen som allt detta har känns som en äcklig religiös kult där fokusen inte är produkten utan tillhörigheten.

Jag köpte min första Mac 1993 och har kämpat mej fram i 100% PC miljöer (elektronik på universitet) och vet vad det betyder att stå upp för det man tror på när alla andra tycker man är konstig, men om Mac-användandet leder till någon slags mass-hysteria så får det nog bli LINUX för min del.

Snart ska vi väl alla be mot Cupertino fem gånger om dagen...

Bäst datorer och OS, tveklöst, kult... Nej tack!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-05-29 11:22

Vad är det för fel på dessa människor?

Låt människorna ha lite kul om dom tycker det känns bra, orka vara så negativa.

Det är ju inte så att det påverkar er på något speciellt sätt, förutom något att spy galla över då.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-05-29 11:28
Ursprungligen av keptang:

Låt människorna ha lite kul om dom tycker det känns bra, orka vara så negativa.

Det är ju inte så att det påverkar er på något speciellt sätt, förutom något att spy galla över då.

Sant. Bara att det ser så töntigt ut.

Ursprungligen av joakimo:

Sant. Bara att det ser så töntigt ut.

Det håller jag med om.

Ursprungligen av keptang:

Låt människorna ha lite kul om dom tycker det känns bra, orka vara så negativa.

Det är ju inte så att det påverkar er på något speciellt sätt, förutom något att spy galla över då.

Det är inte att folk har roligt och dansar som stör mej, bara de ser till att göra det i IKEA och Konsum också.

Det som stör mej är om fokusen ligger på urflippade 20-åringar som bara kan använda iOS interface på sina datorer.

Think different obsolut, men inte Behave like an idiot.

Flash mobs har funnits i flera år (8), inget unikt med Apple-stores om nån trodde det.

Varsågod, IKEA.
YouTube - ‪Flashmob in IKEA - Slependen‬‏

Ursprungligen av keptang:

Flash mobs har funnits i flera år (8), inget unikt med Apple-stores om nån trodde det.[/url]

(drar en lättnades suck...)

Men faktum kvarstår att det börjar kännas lite Steve Ballmer över Apple ändå...

7:30+ minuter öppnar Apple Store (hela videon är sevärd)

[/QUOTE]

1
Bevaka tråden