Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Office 2011 för 700 kronor på OnOff

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tips till alla er som funderar på att köpa Office!
Har länge velat fram och tillbaka om jag ska ha Pages eller Office till min mac. OnOff gick som de flesta vet i konkurs vilket innebär till min fördel att de säljer ut allt med 30% rabatt.

Så Office 2011 till mac kostar nu bara 700 kronor.

• Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2011-07-19 21:08

Synd att jag köpte det för 995:- i lördags... Dock inte hos OnOff.

• Medlem
  • Värnamo
  • 2011-07-20 01:28

Var på OnOff (Västra Frölunda, Göteborg) idag och trodde att dem hade blivit rånade så tomt var det fanns nästan ingeting i butiken gör er inte besväret att ta er till OnOff ser nog likadant ut på varenda OnOff butik i Sverige.

• Medlem
  • Täby
  • 2011-07-20 09:30
Ursprungligen av Johan.I:

Var på OnOff (Västra Frölunda, Göteborg) idag och trodde att dem hade blivit rånade så tomt var det fanns nästan ingeting i butiken gör er inte besväret att ta er till OnOff ser nog likadant ut på varenda OnOff butik i Sverige.

De fyller på i butikerna ifrån Central-lagret tills det är tomt (varje natt).
Se till att vara där tidigt på morgonen bara.

Kolla innan ni åker dit om det ni söker finns i lager.
I Skåne finns programmet i alla butiker utom två. I Ystad finns det fyra, innan fanns det fem!

Eftersom nu Expert har köpt 30 OnOff-butiker samt centrallagret kan det nog hända att det ganska omgående blir stopp på konkursutförsäljningen i dessa butiker och att leveranserna från centrallagret till de övriga 37 butikerna upphör.

500 spänn kostar det nu i en del butiker.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2011-07-21 17:08
Ursprungligen av korthoga:

500 spänn kostar det nu i en del butiker.

Det låter ju bra, någon som vet om man köpa den i någon av Göteborgs butikerna ?

1
Bevaka tråden