Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka dokument mellan iPhone och iCloud

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har mac, ipad1 och en iphone 4s efter att ha sålt min 3gs.

Innan fungerade allt super. Jag skriver, laddar upp och sparar mellan enheterna helt sömnlöst. Inga problem. Underbart!

Men nu.. Min iphone 4s vägrar ladda upp skapta dokument och får inte heller hem det som ligger i molnet... Varför?

Jag har kollat alla inställningar jag kan hitta. Allt annat fungerar. ical, hitta min iphone, kontakter.. rubbet.. men ICKE med dokument... Hjälp!....

/magnus

Startat om telefonen? Återställt telefonen? Har du samma problem oavsett vilken anslutning du använder?

Apple - Support - iCloud

Startat om telefonen? Ja.. Återställt den? Nej.. ORKA?! Det är inte önskvärt om det går att undvika.
Och ja. Det spelar ingen roll om wifi är på eller av... Det händer inget. Alla dokument i telefonen har en "pil upp" symbol som att de laddar upp. Men det gör det inte.
Sen så kommer det inte ner några dokument till luren från molnet heller...
Tack..;)

/magnus

Ursprungligen av Companion:

Startat om telefonen? Ja.. Återställt den? Nej.. ORKA?! Det är inte önskvärt om det går att undvika.
Och ja. Det spelar ingen roll om wifi är på eller av... Det händer inget. Alla dokument i telefonen har en "pil upp" symbol som att de laddar upp. Men det gör det inte.
Sen så kommer det inte ner några dokument till luren från molnet heller...
Tack..;)

/magnus

Med tanke på de enheter du nämnde i topic så antar jag att du endast har problem på din iPhone 4 med detta? Om ja, då är det inget fel på iCloud utan det är ett fel som ligger på din iPhone 4. Då rekommenderar jag en återställning. Gärna utan att du synkar in din backup till att börja med för att kontrollera att det inte är den som skapar problemet. Tycker du det är jobbigt så kan du alltid ta backup till iCloud (Om nu inte du har viktiga dokument på din iPhone).

dubbelpost

1
Bevaka tråden