Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Använder ni hello.dj?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det något olagligt omkring den här sajten, då jag inte hittar någonting här?
Hello.dj

Hur som helst, det låser titt som tätt hela kopplingen, så att man kan inte surfa alls! Annars är själva iden är ju bra, men om det är inte laglig, så kanske jag ska undvika den.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-01-16 16:16
Citat:

LEGAL

Due to the relative success of HelloDj, we are in contact with Intellectual Property rights management entities to obtain the necessary rights to stream music and lyrics as soon as possible (End of January 2012 expected).
Remember we don't host any media file and the information it's only available and accurated if it's already published on the internet.
Please, read "frequently asked questions" section and/or contact us for details.

All copyright infringement requests will be answered in less than 24h, and the content will be unpublished although we don't host them and we can't remove them from their original location.

Så den funkar ju lite som Grooveshark, som för övrigt blev stämda av "The Big Four Record Labels" förra veckan. Så nej, förmodligen är den inte laglig. Men du gör inget olagligt genom att använda tjänsten. (tror jag, är ingen jurist)

Tack så mycket för svaret, bERNA.!

Jag vet inte om det är den här sajten som segar ner internetkopplingen. Det är mest en ren gissning, men något var det som spökade ett par dagar sen, då det gick inte surfa alls på långa stunder.

Jag kan prova på nytt. Händer det igen, så måste det nästan vara den här sidan som krånglar på nåt sätt. Annars något annat fel. Må vara tillfälligt, men det är ändå oerhört irriterande.

1
Bevaka tråden