Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har precis släppt en uppdaterad version av vår iPhone app!

Versionsnumret är 1.1.3 och innehåller ett hundratal buggfixar och designfixar men inget revolutionerande i övrigt.
Ladda ner den idag: App Store

Ps. Vi har redan version 1.2 klar så nu återstår bara uppladdning & godkännande av iTunes Store innan det plingar i din iPhone igen

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Testar, verkar fungera bra.

Har dock inte använt de tidigare versionerna så mycket så jag vet inte riktigt vad som är ändrat.

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Jag testkör för fullt

Den fungerar rätt bra så här långt. Satt och kollade "dagens aktiva" på lunchen

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-03-27 13:12

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Testar lite med, ser ut att fungera bra hitintills

"Senaste" motsvarar inte exakt "senaste" i en Mac och browser - men det är tillräckligt bra och förr så uppdaterades inte "Senaste" alls i min 99-app. It's gettin' better

(Mac-pub i Malmö-tråden ligger längst upp sem "Senaste" i appen - den vägrar flytta på sig - är alltid semaste inlägget/tråden :-D.)

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Verkar funka fint, finns det någon "nya inlägg"-funktion i den?

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Newest kanske?
Sorry för dubbelpost, hittade ingen edit.

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Slår fortfarande ett slag för Tapatalk
Hopplöst att ha en app som inte följer det man gjort via datorn tidigare
Som att ex hamna rätt vid nya inlägg, nu måste man skrolla som en dåre för att gissa sig fram till nyaste inlägget i en tråd

Ursprungligen av disktant:

Slår fortfarande ett slag för Tapatalk
Hopplöst att ha en app som inte följer det man gjort via datorn tidigare
Som att ex hamna rätt vid nya inlägg, nu måste man skrolla som en dåre för att gissa sig fram till nyaste inlägget i en tråd

Finns en knapp nere i högra hörnet som gör att du hoppar till första olästa inlägget va?

Ursprungligen av Björnström:

Finns en knapp nere i högra hörnet som gör att du hoppar till första olästa inlägget va?

Ahh, den hade jag missat i senaste versionen :">

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Tycker den fungerar fint på iPad 3 i alla fall. Har inte kollat med iPhone ännu.

Nu är sajten uppdaterad med ett nytt "Mobile API" så att vi kan uppdatera även iPhone & Android apparna till version 1.2.

Nu är version 1.2 uppdaterat med ett hundratal buggfixar. Bör vara "bättre än någonsin"

Ursprungligen av Björnström:

Nu är version 1.2 uppdaterat med ett hundratal buggfixar. Bör vara "bättre än någonsin"

[ATTACH="CONFIG"]32991[/ATTACH]

Finns det någon changelog? Märker ingen större skillnad mot tidigare.

99mac för iPhone 1.1.3 släppt

Nice, bara vänta på att den dyker upp under Updates då.

Nu rapporterar vBulletin att version 1.3 är klar och att den ska vara "mycket bättre"

Jag uppdaterar hos iTunes Store men det tar ju en vecka som vanligt...

Ursprungligen av Björnström:

Nu rapporterar vBulletin att version 1.3 är klar och att den ska vara "mycket bättre"

Jag uppdaterar hos iTunes Store men det tar ju en vecka som vanligt...

Och detta är fixat.
[iOS 1.3 Fixes] Issue Navigator - vBulletin JIRA

Jag verkar vara ensam om att inte hitta 99mac appen i App Store, både på iPhone och Android. Är det för att jag har iOS 4.2 och Android 2.2 ?

Ursprungligen av WhereTheStoryEnds:

Jag verkar vara ensam om att inte hitta 99mac appen i App Store, både på iPhone och Android. Är det för att jag har iOS 4.2 och Android 2.2 ?

http://www.99mac.se/feedback/295856-99mac-appar-iphone-android-stodjs-13-6-2012-a.html

Jag måste också slå ett slag för Tapatalk och/eller Forum runner. Eftersom man är aktiv på många forum (nio stycken) så är det skönt att ha alla samlade på ett ställe. Appar i alla ära, men att ha en för varje forum känns onödigt om man bara vill läsa sina forumposter.

EDIT: Nu svarade jag i heeeeeeeeeelt fel post.

1
Bevaka tråden