Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lustiga videos på internätet...

Tråden skapades och har fått 129 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Efter att ha råkat lägga länkar till lustiga videosnuttar i uppenbarligen fel tråd, fast de ligger kvar, så har jag bestämt mig för att det är dax för 99 att få en tråd endast tillägnad dessa filmer. I vissa fall kan jag direktlänka o lägga filmerna här på forumet medan i andra fall när det finns lite artikeltext att läsa kring dem så postar jag länk till artikelsidan istället.

Jag börjar med att "dubbelposta" o länkar till de snuttar som jag tidigare lagt i "Stoppa pressarna" - tråden

Ghostbustersmusiken spelas av 8 floppydrives. Efter kommentarer har jag fått veta att det finns fler "verk" av denna "ensemble"
MAKE | Ghostbusters Theme Song on 8 Floppy Drives

David Pogue, välkänd artikelförfattare på NYT gjorde en trailer med vilken han friade till sin flickvän
David Pogue Made A Fake Movie Trailer To Propose To His Girlfriend - Business Insider

I samband med släppet av iPhone5 blandar Fox news' reporter ihop fiction, från en konceptvideo, med fakta
Fox 5 New York gets suckered by iPhone 5 concept video | TUAW - The Unofficial Apple Weblog

I halvtidspausen av en fotbollsmatch hyllar OSU's universitetsorkester gamla spel med en otrolig show - riktigt snyggt
Ohio State University marching band salutes video games | Joystiq

Mycket nöje

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-10-22 12:12

På temat dumma saker och smärta passar denna video in.
Catch the Ice Dude - YouTube

Ursprungligen av joakimo:

På temat dumma saker och smärta passar denna video in.
Catch the Ice Dude - YouTube

Av videon verkar det som om de tror att vattnet är just vatten o inte is. Kan ju tycka att de borde ha kollat först men då skulle ju inte nätet vara fullt av videos som visar folk göra korkade grejer

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

HAHAHA, den var riktigt kul (eller tragisk ) !

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-22 14:38

Skådisen Tommy Lee Jones gillar Japan. Han har deltagit i ett antal riktigt roliga, udda, Japanska reklamfilmer kring en kaffeprodukt. Här finns artikel o videolänkar

This Man Loves Japan. His Name Is Tommy Lee Jones.

Underbara

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Skådisen Tommy Lee Jones gillar Japan. Han har deltagit i ett antal riktigt roliga, udda, Japanska reklamfilmer kring en kaffeprodukt. Här finns artikel o videolänkar

This Man Loves Japan. His Name Is Tommy Lee Jones.

Underbara

Hur många är det?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Hur många är det?

Svårt att säga. Klickar man på vissa av bildlänkarna på ovanstående sida, Kotaku, så har flera klippts ihop. En sökning på Youtube ger 112 träffar...

tommy lee jones japanese commercial - YouTube

  • Medlem
  • 2012-10-24 22:13

Den rullande bilen.

Hur äldre personer reagerar på en speltrailer...

How elders react to a trailer, gameplay video of Black Ops 2 | Joystiq

Vissa riktigt roliga kommentarer där

Skön kille. "Vem fan kommer hit och tittar på hockey? Man kommer hit för att dricka öl och umgås......" och "Hockey är öl och öl är hockey".

Ursprungligen av pmarriott:

Skön kille. "Vem fan kommer hit och tittar på hockey? Man kommer hit för att dricka öl och umgås......" och "Hockey är öl och öl är hockey".

Ja, var hitta dom honom? Känns inte som att han verkligen talar för klubb eller annat.

"Det här är Benke, ett fan...."

  • Medlem
  • 2012-11-07 12:13
  • Medlem
  • 2012-11-24 23:23

Ett avskräckande budskap eller tips till folk som är less på livet? Det är frågan, men annorlunda reklam är det i alla fall.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-12-31 19:54

Lustigt klipp från en av mina favoritserier. Sekunderna före att robotarna gör uppror.

  • Medlem
  • 2013-01-11 23:38

Look at this Instagram (Nickelback Parody)

  • Medlem
  • Neverland
  • 2013-01-11 23:45
Ursprungligen av Dalle:

Look at this Instagram (Nickelback Parody)

Ha ha ha Hilarious!

Precis vad jag behövde.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-01-12 10:45

Klockren! Bra låt också...:)

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-01-12 13:33

Klockrent tidsdokument.

Citat:

Gröna linjen, Stockholm
Tjej ~17 (pratar i mobilen): Alltså, istället för att köpa en systemkamera ladda ner Instagram, det är typ samma sak.

-Tjuvlyssnat

  • Medlem
  • 2013-01-12 16:43
Ursprungligen av reboot81:

Klockrent tidsdokument.

-Tjuvlyssnat

Hejja! Framåt för de tekniskt kunniga!

Vapen och US of A är fantastiskt #1.

Ursprungligen av keptang:

Vapen och US of A är fantastiskt #1.

...

Fy vilken människa! Piers hade behövt en klubba att "klonka" snubben i huvudet med. Snacka om att ha tålamod, själv hade jag nog dragit undan pallen för honom o satt en fot i hans nötter...

Vapen och US of A är fantastiskt #2.

  • Medlem
  • 2013-01-16 08:50

Den här har jag missat helt. Men den var ju hur skön som helst!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-02-08 19:02

Jag tycker detta borde räknas som en fiffighet på nätet. En resa utan att lämna hemmets lugna tillvaro.
Detta är en tågresa i Norge som är filmad från lokförarens perspektiv under 6 timmar. Vackra vyer utlovas!

  • Medlem
  • International user
  • 2013-02-10 07:29
Ursprungligen av joakimo:

Jag tycker detta borde räknas som en fiffighet på nätet. En resa utan att lämna hemmets lugna tillvaro.
Detta är en tågresa i Norge som är filmad från lokförarens perspektiv under 6 timmar. Vackra vyer utlovas!

Sex timmar. Och du har förstås sett hela.;-)

Bevaka tråden