Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gedigna och tunga hörlurar från Ultimate Ears

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag provlyssnad Tears for fears Secret world (Everybody loves a happy ending) via spotify och hörde klart och tydligt harpan i min finanläggning och mina tre uppsättningar lurar. Funderar lite på vad du har för preferenser när det kommer till HIFI

Ursprungligen av Mactastic:

Jag provlyssnad Tears for fears Secret world (Everybody loves a happy ending) via spotify och hörde klart och tydligt harpan i min finanläggning och mina tre uppsättningar lurar. Funderar lite på vad du har för preferenser när det kommer till HIFI

Det finns mycket som kan förklara det. Kanske spelade du högre än mig, kanske har du bättre hörsel.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2012-11-01 09:33

- Fungerar det att lyssna via analog ljudkabel trotts batterierna är slut?
- Vad är det för batterier?

Ursprungligen av skatan:

- Fungerar det att lyssna via analog ljudkabel trotts batterierna är slut?
- Vad är det för batterier?

Batterierna är inbyggda. De går nog att byta om man demonterar ena hörluren.

Lurarna fungerar även utan batterier men då är de vanliga passiva lurar.

Jag slog till på ett par på öppet köp. Och de får stanna hemma som ny referenslur!
Håller med om det mesta i recensionen med vissa reservationer:
Tyngden är där. Och kan nog bli jobbig efter en hel dag och det känns inte helt naturligt att promenera omkring med dem än. Men de sitter helt till på min skalle.

Det knäpper en del när luren är kopplad till iPhone 5 men det är inte "ganska obehagligt" utan mest lite irriterande.
Men ljudet är fantastiskt! Även över Bluetooth. Brusreduceringen fungerar väl sådär men tillsammans med bra ljud trådlöst och headsetfunktionen så har kontorslivet blivet en lyx.
Dyrt? Ja!
Prisvärt? Kanske...
Bra? Japp!

1
Bevaka tråden