Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

D600 raw-filer i "Förhandsvisa"?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2013-02-12 17:05

Trots att Apple för ganska längesedan kom med en uppdatering som skulle medföra att program som bl.a. Förhandsvisa skulle kunna visa D600:ans raw-filer så kan jag fortfarande inte göra det. Behöver jag göra något mer eller har jag missförstått uppdateringen?

http://www.petapixel.com/2012/10/25/apple-os-x-now-plays-nice-with-raw-files-of-nikon-d600-newer-models/

• Medlem
  • Växjö
  • 2013-02-14 10:56

Ingen?

Vilken version av Os kör du? Kanske är en fördel att börja med det. Om du kör 6.7 -en stabil plattform enligt mig - så stödjer inte apples uppgradering det systemet och därför kommer du inte heller framöver att kunna se dina RAW filer i förhandsvisning....
/m

• Medlem
  • Växjö
  • 2013-02-14 13:24
Ursprungligen av martinator:

Vilken version av Os kör du? Kanske är en fördel att börja med det. Om du kör 6.7 -en stabil plattform enligt mig - så stödjer inte apples uppgradering det systemet och därför kommer du inte heller framöver att kunna se dina RAW filer i förhandsvisning....
/m

Jag kör den absolut senaste versionen. Kan inte kolla nuffrorna nu eftersom jag sitter vid en annan dator, men det är den senaste - så apples uppgradering borde väl stödjas där, kan man tycka (?).

1
Bevaka tråden