Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Truecaller tar nästa steg

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För många är Truecaller synonymt med en app som hjälper dig att hålla telefonförsäljare borta. Men utanför Sverige är applikationen i vissa länder den enda telefonkatalog som faktiskt existerar. Nu tar företaget nästa steg med sin tjänst. 99mac har hälsat på.

Läs hela artikeln här

Kul artikel!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-17 16:28

Instämmer bra artikel .

Kul med nystartade företag och deras framtida visioner på en framtida föränderlig marknad.

Det finns alltid små kryphål som behöver täckas upp visar det sig, man ser och lär och man har plötsligt en bärande affärside, är det inte fantastiskt

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-02-17 17:20

Instämmer i kören om bra artikel.

Hade ingen aning om att dom har så stora planer för TC.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-18 06:37

Som redan nämnts, bra artikel, alltid trevligt att läsa om personer som kämpar och lyckas. Gärna mer såna reportage. Kul att få veta lite om deras nästa steg, jag hade ingen aning om att de var så stora och med deras nästa steg med delade telefonböcker kan de nog slå riktigt stort.

Öppnade TrueCaller för några dagar sedan och fick upp en fråga om mitt namn. Givetvis skrev jag in ett fejknamn på ren reflex efter min historiska period som användare av Gogles alla tjänster och av Facebook. Nu förstår jag att det handlade om produktutveckling. Förlåt mej TrueCaller, jag heter inte Ulf Svensson. Men ni kanske borde vara lite tydligare om varför ni samlar in uppgifter.

1
Bevaka tråden