Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Harman Kardon Go+Play blir trådlös

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Harman Kardon släpper en ny version av sin Go+Play som får tillägget Wireless. Högtalaren kan nu ta emot strömmad musik via Bluetooth.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-03-06 16:57

Varför inte AirPlay? Synd

Ursprungligen av lappen71:

Varför inte AirPlay? Synd

Håller med, hade varit bra. Också JBL som hänger ihop med Harman på något sätt kör Bluetooth i kombo med TrueStream.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-03-06 19:50

Så satans ful.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2013-03-07 15:10
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Håller med, hade varit bra. Också JBL som hänger ihop med Harman på något sätt kör Bluetooth i kombo med TrueStream.

"HARMAN is the parent company behind an array of legendary brands that includes AKG®, Harman Kardon®, JBL®, Mark Levinson®. Lexicon®, Infinity® and more."
http://www.harman.com/EN-US/OurCompany/Harman...

Hade den haft AirPlay och möjligtvis docka för Lightning hade jag inte tvekat. Men Bluetooth?

  • Medlem
  • Vulcan
  • 2013-03-10 17:34
Ursprungligen av gubbslyna:

Hade den haft AirPlay och möjligtvis docka för Lightning hade jag inte tvekat. Men Bluetooth?

Den är portabel och kan köras på batteri när man drar till stranden och jag antar att batterierna inte håller så länge om den måste pumpa ut ett eget wifi så att man kan köra airplay, blåtand är ju rätt energisnålt i det avseendet.

Ursprungligen av Noorp:

Den är portabel och kan köras på batteri när man drar till stranden och jag antar att batterierna inte håller så länge om den måste pumpa ut ett eget wifi så att man kan köra airplay, blåtand är ju rätt energisnålt i det avseendet.

Beolit 12 har både batteri och AirPlay. Inga docka iofs.

  • Medlem
  • Vulcan
  • 2013-03-13 10:00
Ursprungligen av gubbslyna:

Beolit 12 har både batteri och AirPlay. Inga docka iofs.

Sant, men den kostar 3ggr så mkt

1
Bevaka tråden