Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub Sundsvall 2013

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker det är dax igen. Mörkret har lämnat oss, ljuset är här även om värmen varierar. Det känns som dax att börja planera lite sammankomster. De senaste två gångerna var vi få, typ två

Bishops brukar vara bra men det kanske finns alternativ. Blir kul att se hur Gambrinus blir när det är klart...

Get ready...shoot!

#macpub

Senast redigerat 2013-05-01 12:57
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2013-05-07 16:42

Jag är också intresserad av en ny macpub, med förhoppningsvis lite fler folk än de senaste gångerna.

Om @Hedman vinner Grill SM så har vi en kock iaf :D. Om han sedan vill grilla är en annan femma men det kunde kanske vara en idé att ha en grillafton om vi blir några stycken...organisatör eftersökes...

Nästan tre månader sedan nån skrev nåt här. Antar att folk är borta på semester. Kanske lika bra vi bestämmer en tid kring advent istället

Vann gjorde jag/vi inte, kom "bara" sjua, men vi vann kycklingkategorin, så SM-mästare i Kycklinggrillning är jag/vi. Men å andra sidan vann vi i Sundsvall och City Gross här är i stan är det sista norrut, mao är jag/vi norrlandmästare.

Självklart kan jag grilla till träffen, om ni skramlar ihop pengar för råvaror och så vidare.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Vann gjorde jag/vi inte, kom "bara" sjua, men vi vann kycklingkategorin, så SM-mästare i Kycklinggrillning är jag/vi. Men å andra sidan vann vi i Sundsvall och City Gross här är i stan är det sista norrut, mao är jag/vi norrlandmästare.

Självklart kan jag grilla till träffen, om ni skramlar ihop pengar för råvaror och så vidare.

Tycker jag låter som en prima idé o lösning. Hur många blir vi nu då? Hallå Mac'are i Sundsvall, vart är ni?

Vi får väl se... folk måste nog börja jobba innan de ser det här.

1
Bevaka tråden