Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snygga väskor till Macbook Pro?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av stile:

Hard Graft gör fina saker, även väskor:
http://www.hardgraft.com

Där har jag nu hittat min favorit. Det svider dock lite att jag nu ska betala runt 1100kr för ett fodral till min nya Macbook Pro Retina.

Ursprungligen av maskh:

Där har jag nu hittat min favorit. Det svider dock lite att jag nu ska betala runt 1100kr för ett fodral till min nya Macbook Pro Retina.

Agreed. Hittade inget som var fult på den sidan. Det var den återbäringen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-05-13 20:17

Håller med, Hard Graft har otroligt snygga saker.
Skulle dock vilja se dom live och känna lite på sakerna innan man beställer för så pass mycket pengar, från utlandet.

Ursprungligen av kladda:

Håller med, Hard Graft har otroligt snygga saker.
Skulle dock vilja se dom live och känna lite på sakerna innan man beställer för så pass mycket pengar, från utlandet.

Du beställer från UK, så du kan alltid ta hem den och kika på den innan du bestämmer dig. Du har möjlighet att skicka tillbaka varan inom 7 dagar från att du har mottagit den. Dock får du själv stå för returfrakt på den.

Intressant diskussion här.....
Hur ska en snygg och funktionell väska för killar se ut? Hur stor ska den vara? Klart att det finns en del faktorer som spelar in för vad man väljer beroende på ålderskategori, miljön man jobbar i osv....

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-05-22 09:56

Behöver en väska till min 12-åriga dotter som både kan hålla en Macbook med tillbehör och skolböcker, pennor mm.
Tycker de flesta här är antingen fodral eller ryggsäckar. Inget av dem passar. Någon form av axelremsväska bör det vara.

Just det, den får inte kosta en smärre förmögenhet. Max 1000:-

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-05-22 11:31

Ryggsäckar är betydligt bättre än axalremsväskor ur en ergonomisk synvinkel. Speciellt för växande människor...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-05-22 12:03
Ursprungligen av kenjon:

Ryggsäckar är betydligt bättre än axalremsväskor ur en ergonomisk synvinkel. Speciellt för växande människor...

Men inte så praktisk när man åker bil och buss mest.

Sen har hon nog nästan vuxit klart nu.

Bevaka tråden