Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra pris på iPad Mini. 2390 kr valfri vit eller svart.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-07-14 23:35

Tjaba ville bara nämna att Elgiganten kör ett bra pris på nya iPad mini i valfri vit eller svart färg. 2390 kr hos min lokala butik Sisjön Göteborg. I fall någon är köpsugen. Vet inte om priset gäller i övriga butiker. Nätbutiken har ordinarie pris. 2890 kr.

Köpte en vit iPad mini till min dotter så hon inte längre kan komma med någon ursäkt att inte läsa böcker under sommarlovet En massa gratis e-böcker hos LOKA vatten koder bl.a. Har väl 10 olika vi det här laget.

Jag älskar dock pappersformat när det kommer till läsning men men men vi är väl olika generationer hon och jag

Senast redigerat 2013-07-15 10:59

Köpsugen är jag alltid:)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-07-15 10:57
Ursprungligen av BlackSmp:

Köpsugen är jag alltid:)

Inga specialpriser i Luleå

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-07-15 17:49
Ursprungligen av BlackSmp:

Inga specialpriser i Luleå

Ring elgiganten kundtjänst och fråga om man inte kan få samma pris i din butik. Eller fråga i din butik - vad sa dom ?

I värsta fall får jag väl köpa ett ex åt dig och skicka upp

Jag frågade faktiskt aldrig, gjorde bara en hit'n'run och tittade på priset. Får se om jag om jag orkar fråga - det borde snart vara dags för en uppdatering...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-07-16 18:13

Det är väldigt lätt att pruta hos ElGiganten… något vi svenskar inte är vana vid.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-07-16 19:14
Ursprungligen av kenjon:

Det är väldigt lätt att pruta hos ElGiganten… något vi svenskar inte är vana vid.

Tala för dig själv du jag prutar i alla lägen utan att vara oförskämd

Väldigt många som försöker pruta på Elgiganten, fler än jag själv trodde innan jag började jobba där! Men det är i Snålland så kanske inte borde vara förvånad xD

1
Bevaka tråden