Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Threes – charmigt och välgjort pussel

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Threes är ett nytt pusselspel som fått välförtjänt uppmärksamhet. Enkel spelidé, men utmanande att spela. Det är fyllt av charm och välgjort rakt igenom.

Läs hela artikeln här

Det där är ett riktigt spel jämfört med Flappy Birds:)

Som vanligt så sopar min yngre son banan med mig och utklassar mig - men han har gett mig ett stategitips som jag gömmer utifall att någon vill försöka själv:)

Dold text:

Försök att så långt som möjligt flytta brickorna mot ett hörn så att du får de höga talen högst uppe till höger (eller något av de andra hörnen). Var ganska hård med att flytta uppåt/höger och undvik andra riktiningar. (Men det går inte att undvika dem totalt)

Ursprungligen av BlackSmp:

Det där är ett riktigt spel jämfört med Flappy Birds:)

Som vanligt så sopar min yngre son banan med mig och utklassar mig - men han har gett mig ett stategitips som jag gömmer utifall att någon vill försöka själv:)

Nu svarar jag här i det öppna, sluta läs och spela istället om ni inte vill se diskussioner om strategi

Ja, jobba mot ett hörn är en av strategierna jag läst om på annat håll också, jag nämner den som hastigast i videon tillsammans med en annan strategi; att jobba mot mitten istället. Nackdelen med att jobba mot ett hörn är att man låser upp två sidor och inte blir lika flexibel. Men bitvis fungerar den rätt bra.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-02-16 16:45

Ett liknande spel av plast fanns när jag var barn.

1
Bevaka tråden