Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppesittarkväll med 99mac

Tråden skapades och har fått 438 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2014-09-09 20:43
Ursprungligen av Mattias A:

Sälja kommer den säkert att göra, men jag köper ingen. En för stor telefon i fickan OCH en klocka på armen? Nepp, antingen eller för mig, inte båda.

Supertest i höst
Note 4 och Gear S mot Iphone 6 plus och Apple Watch

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-09 20:43
Ursprungligen av PaO:

Revolutionerade tror inte det.
Gear S, tom LG R och Moto 360 verkar vara trevligare. Design lika SW3 förutom jogg hjulet

Lika? Haha, hardly. Utseendet är ju sedan högst subjektivt.

Jag tror att det är en typ av enhet som har sin storhet i de funktioner som vi ännu inte kan tänka oss

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2014-09-09 20:43
Ursprungligen av Tim:

11:39 am I use mine to control my Apple TV. Another member uses theirs as a viewfinder for the iPhone camera. Walkie talkie ability. List of features is a mile long.

Jamenvisst! Låt oss köpa en gigantisk telefon och sen en extra, liten display på armen och använder den för att ta foton med telefonen, jag måste ha en! Eller, vi köper en telefon för närmare 10000 med gratis samtal, och sen en snordyr klocka och så kan vi leka agenter med walkie talkies! Yay!

Hallå? Var det här det bästa de kunde komma upp med? Pinsamt!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-09 20:43

Watch och Pay tillsammans, kanon.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-09 20:44

Det märks verkligen vilka som är negativa till Apple för dom kryper fram när det är en keynote och skrockar sina domedags profetior

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-09-09 20:45
Ursprungligen av lappen71:

Det märks verkligen vilka som är negativa till Apple för dom kryper fram när det är en keynote och skrockar sina domedags profetior

Samt de på andra sidan som bara ska köpa det för att det är Apple, oavsett om det är nåt man behöver eller har nytta av

Inte vattentät alltså?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-09-09 20:46

Hade varit kul om det var "another another thing.. we've updated the apple tv", istället för u2

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-09-09 20:46

Har jag missat nått vilket hönshus denna tråd blev då ...

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2014-09-09 20:47

Jag önskar att de kunde lägga lite mer krut på meningsfullare saker, men någon domedag ser jag inte.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-09-09 20:51

vid 2pm började de prata om klockan.

Batteritid?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2014-09-09 20:51

Sell, sell, SELL!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-09-09 20:52
Ursprungligen av bollman:

Jag önskar att de kunde lägga lite mer krut på meningsfullare saker, men någon domedag ser jag inte.

Äääähhhh förväntade saker.. Apple hänger på tränings trenden samt försöker desperat uppfylla den moderna människans önskemål, alla ska ju gymma och bröta och vara på språng samt vara tillgängliga dygnet runt nuförtiden helst samtidigt som man sover

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-09 20:52
Ursprungligen av dhanjel:

Samt de på andra sidan som bara ska köpa det för att det är Apple, oavsett om det är nåt man behöver eller har nytta av

Du kunde inte låta bli att ta åt dig.

Jag köper för att jag vill ha och har råd. Att sen andra är avundsjuka bryr mig inte i ryggen

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2014-09-09 20:54

Ooooo, jaa, jag måste lägga upp en ny "burst selfie" på fejan tillsammans med min puls när killarna i Paradise Hotel snackade snuskiga saker...
Var finns en kräk-smiley när man behöver den?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-09-09 20:54
Ursprungligen av Chaosstar:

Batteritid?

Nämdes nåt om att "man laddar den på natten" på theverge, så kanske 12-14h?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2014-09-09 20:54
Ursprungligen av bollman:

Sell, sell, SELL!

Skulle sålt när de var uppe 5% och sen köpt igen nu, men lätt att vara efterklok.

  • Medlem
  • 2014-09-09 20:55
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Jag tror att det är en typ av enhet som har sin storhet i de funktioner som vi ännu inte kan tänka oss

Precis som Samsung Note Edge då eller

"The poster claims the iWatch will include a microphone, speaker, and support for Siri, and be waterproof to 20 meters with battery life of over a day. "
Vi får se om det stämmer...

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-09 20:55
Ursprungligen av bollman:

Ooooo, jaa, jag måste lägga upp en ny "burst selfie" på fejan tillsammans med min puls när killarna i Paradise Hotel snackade snuskiga saker...
Var finns en kräk-smiley när man behöver den?

Kan du inte bara vara någon annanstans med dina negativa vibbar.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2014-09-09 20:57
Ursprungligen av lappen71:

Du kunde inte låta bli att ta åt dig.

Jag köper för att jag vill ha och har råd. Att sen andra är avundsjuka bryr mig inte i ryggen

Muahahah. Den var bra den. Vem sjutton blir avundsjuk på Apple-prylar nuförtiden? Jag menar, ungarna på lågstadiet springer ju omkring med de senaste iPhonesen, tror du ärligen att någon längre bryr sig det allra minsta om du sliter upp en pryl med Apple-logga på? Sheeesh.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-09 20:59
Ursprungligen av bollman:

Ooooo, jaa, jag måste lägga upp en ny "burst selfie" på fejan tillsammans med min puls när killarna i Paradise Hotel snackade snuskiga saker...
Var finns en kräk-smiley när man behöver den?

Skärp dig. Det finns inget köptvång.

Ursprungligen av lappen71:

Kan du inte bara vara någon annanstans med dina negativa vibbar.

Äh, tagga ner. Du kanske föredrar att alla säger samma sak, men somliga av oss gillar ju att det finns olika uppfattningar.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2014-09-09 20:59

Okej, jag ger mig. Jag ger mig av igen, inget att se här.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-09-09 21:00
Ursprungligen av lappen71:

Kan du inte bara vara någon annanstans med dina negativa vibbar.

Vi behöver båda sidor av feedback. Varför bryr du dig, lika tröttsamt att höra dig bry sig ?. denna tråd är väl ingen halleluljakör för Apple.
Alla får väl tycka vad man vill samt skoja till det lite..finns väl moderatorer som håller ordning i leden..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-09 21:00
Ursprungligen av bollman:

Okej, jag ger mig. Jag ger mig av igen, inget att se här.

Don't let the door hit you on your way out.

Träningsklocka? Om den har GPS och är vattentät och kan lagra mina löprundor utan att jag behöver ha med mig en telefon också, visst.

history:

https://twitter.com/lukew/status/509402034656...

Ursprungligen av keptang:

Det var ingen vacker sak direkt tycker jag.. Lika klumpig (eller klumpigare) som många andra.

edit: Påminner om första iPhone.
Lite outdated.

Bevaka tråden