Den stora frågan är om 4,7-tummaren går ner i en GOLLA Phone Bag Aaron.
Någon 5,5-tummare (som jag ändå aldrig skulle köpa) kommer inte...inte på tisdag och kanske aldrig någonsin. Givetvis har Apple tagit fram prototyper i denna storlek också (och det läcker ut info, bilder, delar, etc) - dom testar nog en massa varianter - men jag känner intuitivt att dom sågade grejen för länge sedan. Vill man ha stort så finns iPad Mini...nej man kan inte telefonera med den men man ska inte överdriva betydelsen av telefonbabblande för kommunikation...det är 2014 nu och vi har något som kallas för mobil data En köpvillig kundgrupp med stålar som vill ha en 5,5-tums handdator som man OCKSÅ ska kunna ringa och babbla med är nog inte tillräckligt stor för att Apple släpper en iPhone i det segmentet. Kanske kommer iPad Mini med telefonchip istället
Jag tror att 4,7 tum och där i närheten är den ultimata storleken för majoriteten och deras ögon och händer. Där kommer det att stanna. Jättelurar (som jag förresten aldrig ser på stan) är kuriosa idag och det kommer det att vara imorgon också. Kanske förvinner det segmentet helt.
Jag kan såklart ha totalt fel, men detta är min gissning idag just nu.