Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få en översikt över nya inlägg och komma till mitt senast lästa inlägg på 99mac

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag, precis som de flesta här, går in på 99mac några gånger per dag för att kolla vad som händer i Apple-världen och på forumet och brukar nästan alltid gå in på 99macs startsida. På startsidan (på en dator) så finns det en kolumn där det står Nytt i Forumet klickar jag på någon av dessa ämnen så vidarebefordras jag direkt till det senaste inlägget jag läste i den tråden (om jag jag läst tråden innan). Problemet är framför allt när jag besöker 99mac via min iPhone 6. Då finns inte Nytt i Forumet och klickar jag på Nya inlägg och den tråd jag vill läsa så kommer jag till förstasidan.

Hur löser man detta problem? Är själv rätt trött på att behöva hitta det senaste inlägget som jag läste i varje tråd.

(Om det inte finns någon lösning i dagsläget så är det en feature jag skulle vilja ha i framtiden, och då skulle kanske den här tråden istället passa under feedback)

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-10-02 10:34

Det funkar för mig utan problem på iPhone. Eftersom du har en ny telefon; du har väl inte glömt att logga in?

Ursprungligen av Vassius:

Det funkar för mig utan problem på iPhone. Eftersom du har en ny telefon; du har väl inte glömt att logga in?

Vad är det som funkar? Att komma till rätt inlägg under nya inlägg? Jag är inloggad.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-10-02 13:10
Ursprungligen av koffas:

Vad är det som funkar? Att komma till rätt inlägg under nya inlägg?

Precis det.

Ursprungligen av Vassius:

Precis det.

Konstig grej. Har testat båda via datorn, iPaden och iPhonen och alla komma till förstasidan och första inlägget. Finns det någon inställning för detta?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-10-02 13:20
Ursprungligen av koffas:

Konstig grej. Har testat båda via datorn, iPaden och iPhonen och alla komma till förstasidan och första inlägget. Finns det någon inställning för detta?

Men det har funkat förr? Jag antar att du klickar på kuvertet och inte på rubriken?

Ursprungligen av Vassius:

Men det har funkat förr? Jag antar att du klickar på kuvertet och inte på rubriken?

Ah det var där problemet var. Tack!

Problemet löst, tråden kan låsas!

1
Bevaka tråden