Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixelmator är vägen till proffsiga bilder

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med kraftfulla verktyg, ett lättanvänt gränssnitt och ett lågt pris sätter Pixelmator en ny gyllene standard för fotoredigerings-appar på Ipad.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2014-11-01 23:34

Nu har de ju visserligen lite olika användningsområden, men jag har svårt att se att Snapseed skulle behöva skämmas.

Hsh kul att Pixelmator har hittat till iPad. Har alltid gillat det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-11-02 09:19

Har försökt att gå över till Pixelmator flera gånger. Det är ju ett snyggt program...

Men jag har alltid gett upp på grund av att vitbalanseringen är så manuell och pillig. Jag saknar en eyedropper där jag kan klicka på något ofärgat, snabbt få en sjysst startpunkt och sedan göra en liten finjustering på det manuellt. Detta har ju alla Adobes program. Även iPhoto och aperture. Men inte Pixelmator.

Eller har funktionen kommit in nu på sistone?

Ursprungligen av pesc:

Har försökt att gå över till Pixelmator flera gånger. Det är ju ett snyggt program...

Men jag har alltid gett upp på grund av att vitbalanseringen är så manuell och pillig. Jag saknar en eyedropper där jag kan klicka på något ofärgat, snabbt få en sjysst startpunkt och sedan göra en liten finjustering på det manuellt. Detta har ju alla Adobes program. Även iPhoto och aperture. Men inte Pixelmator.

Eller har funktionen kommit in nu på sistone?

Om det är rätt funktion jag tänker på så finns det åtminstone i IOS-versionen.

1
Bevaka tråden