Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sälja Mac Mini 2010

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en Mac Mini 2010 med 4GB RAM, 2,4 dual core och 320 HDD (kanske har satt in en SSD, kommer inte ihåg). Enligt Mac2Sell så är den värd ca 1500:-. Känns en aning lite?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Jag har en Mac Mini 2010 med 4GB RAM, 2,4 dual core och 320 HDD (kanske har satt in en SSD, kommer inte ihåg). Enligt Mac2Sell så är den värd ca 1500:-. Känns en aning lite?

Jag köpte en 2010 med original disk (320gb hdd) och 4gb ram för 2500 kr och de flesta som ligger ute på tradera verkar gå för det ungefär. Jag satte in SSD och 8gb ram i den och lyckades sälja den för 4300 men det var nog en lyckträff med en kille som hade det ganska gott ställt och behövde den som hub för sitt hemma övervakningssystem (jag hade satt annonspriset till 5000 eftersom jag egentligen inte tänkt sälja men redan hade en annons ute) så när hans bud kom så sålde jag.

Om du har en SSD i den skulle jag lägga ut den för 4000 och ha en femhundring som prutmån om du lägger ut den för fastpris. Apple auktioner på tradera kan dock gå vara värt att kolla tyvärr så är det ibland helt obegripliga förlopp därinne där datorer med lägre prestanda har aktivare auktioner än andra objekt.

1
Bevaka tråden