Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pebble Time med app landar hos 99mac

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac har äntligen en Pebble Time i testlabbet. Nu finns dessutom den tillhörande IOS-appen att ladda ned från App Store.

Läs hela artikeln här

Jag skulle inte läsa denna artikeln. Pebble Time är så ful att jag mår fysiskt illa. Förlåt. Det är verkligen hemskt.

Ursprungligen av grenhall:

Jag skulle inte läsa denna artikeln. Pebble Time är så ful att jag mår fysiskt illa. Förlåt. Det är verkligen hemskt.

Haha, smaken är som baken.

Håller med grenhall, den stora tjocka ramen sabbar hela utseendet på skärmen/klockan.
Väntar ändå på en artikel om vad den kan och inte.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Haha, smaken är som baken.

Mmm… och jag brukar lägga till att vissa har smaken mellan skinkorna … :|

Jag tänkte backa den på kickstarter. sen insåg man den är fulare än första pebblen. Nu har man en Apple Watch och är supernöjd!

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2015-06-06 17:18

Jag ser fram emot att få min jag, på bild är den i alla fall klart snyggare än den första (som jag har).

Ursprungligen av grenhall:

Jag skulle inte läsa denna artikeln. Pebble Time är så ful att jag mår fysiskt illa. Förlåt. Det är verkligen hemskt.

Jag hade innan min Apple Watch en Pebble Steel som jag ändå upplevde som relativt okej gällande design. Men jag håller med dig, deras nya Time är så ful så klockorna stannar. Allvarligt alltså, hur tänkte designteamet där????

1
Bevaka tråden